Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Da er tr på vei....... Jeg tusler vemodig, sint og lei inn i 8.pp......
_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 åhhh, så utrolig dritt det var da... Jeg stemte jo virkelig for at du skulle være heldig denne måneden..Føler med deg
MathildeC Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg er over i 6. pp nå, skjønner frustrasjonen din. Vi brukte ca et år med å bli gravide med jenta mi, og håpet det ville gå raskere nå, men til tross for svært aktiv prøving så skjer det ikke noe her gitt..
Blåbærmuffins Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Uff så kjipt. Regner med jeg følger deg om noen dager. Har tidenes pms på gang her så regner med at tr er på vei...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Håper det klaffer for deg da Ella! Lykke til! Sonia og Sofie - ett år er en stund når man er prøver..og får en stor skuffelse hver måned.. Dere vet i hvert fall at dere har den rette kjemien, og at dere kan.. Det vet ikke vi, da dette er vårt første barn vi prøver på. Lykke til videre
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Åhhhh neeeeei pfeew!!!! Lykke til neste runde da =) Stooooor trøsteklem fra
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Takk for støtten! Hvorfor skal det ta så lang tid å bli gravid da??? Arrgh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå