ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Wilhelm?? eller bare som mellomnavn?? (er oppkalling, så skal brukes..) Oliver?? Leon?? Andreas?? Casper?? Jonathan?? Kristopher?? August?? what what WHAT??? ) *angst*
Grigri m/3 gutter Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 På min vurderingslisteliste står Leon Mikkel Erik Felix Emil eller Emilian Erasmus eller Rasmus Hadrian Teodor Dette er før sambo har fått sett den og vetoet bort alle Vi skal ha TO, så vi har dobbel angst!
Kliko Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Oliver er jo et så utrolig nydelig navn da! Jeg hadde kaldt min gutt i magen det, hvis bare samboeren min hadde vært enig:P hehe.. Likte også Kristopher og august Driver å leter etter navn selv, skikkelig vanskelig!!! MEEEN lykke til i hvertfall:)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Leon uten tvil. Har en sønn som heter Leon på snart 6 år og er kjempe fornøyd med navnet. Et navn som ikke alle har :-)
Gjest Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Leon uten tvil. Har en sønn som heter Leon på snart 6 år og er kjempe fornøyd med navnet. Et navn som ikke alle har :-)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 16. november 2008 #6 Skrevet 16. november 2008 Ikke for å være ffrekk, men Emilian og Hadrian? Er det navn dere har laget? eller finnes de? Syns Emilian høres ut som jente, og hadde spart det navnet til henne, og da Emilie. Hadrian er fint, uten H . Oliver er NYDELIG!!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Glemte legge til navnet Erasmus også, i innleget over. Ta bort E, så er vi enig:)
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2008 hehe smak og behag syns mange av navna som florerer her vi bor nå, som Leander, Lucas osv, ikke er NOE fint :S syns Greger er kult, men bf hater d usj. Erasmus var jo direkte tjally...:S sku egentlig bare bruke Wilhelm til mellomnavn, men begynner å tenke mer å mer på om jeg bare skal bruke d til fornavn?? er jo stilig -syns jeg- pluss at jeg syns d står veldig fint til Alexandra ) Alexandra & Wilhelm ???????
snuppene 09 og 11 Skrevet 16. november 2008 #9 Skrevet 16. november 2008 syntes Wilhelm er fint. Litt tungt navn, så passer etter min mening best alene, ikke i kombinasjon med annet navn. Har dere det som eneste navn, vil det jo bli brukt. Og er enig i at det passer godt sammen med Alexandra. men det viktigste er jo hva dere syntes da! Lykke til med navnevalg!
Grigri m/3 gutter Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Ja det var nå bare for å dele min liste med HI. Navnene har jeg tatt bra BIMs navneliste så da regner jeg med noen har dem fra før. Emilian og Hadrian er navn med fransk eller latinsk opprinnelse (Hadrian er en historisk person, så det er ikke noe nytt navn), så de er sikkert ikke brukt mye i Norge, men det var også poenget for meg siden jeg vil ha navn som går både i Norge og Frankrike. Jeg syns ikke det er vits i å spare Emilian til en jente for så å gjøre det om til Emilie, det er to forskjellige navn. Dessuten heter veldig mange Emilie, og jeg vil ikke ha noe topp10-liste. På samme måte er Hadrian uten H Adrian, et pent navn, men altfor mye brukt til at jeg vil velge det, og igjen helt forskjellig navn. Erasmus uten E er Rasmus og det står der. Tjally vet jeg ikke hva betyr engang.
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 18. november 2008 #11 Skrevet 18. november 2008 Jeg liker Oliver. Sønnen min heter Vetle, men Vetle Wilhelm blir kanskje litt snodig hehe
Gjest Skrevet 18. november 2008 #12 Skrevet 18. november 2008 Wilhelm liker jeg veldig godt! Ikke så vanlig heller. Ellers har du fine navn, så det blir bra uansett. Min rangering: Wilhelm Kristopher Andreas Leon August Jonathan Casper Oliver
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2008 Grigri m/gutt og 2 på vei: d var IKKE meningen å være frekk eller noe!! tusen takk for innspill !! jeg sa meg bare enig med henne som mente at Hadrian og Erasmus kanskje var litt spesielle navn, -d er lissom ikke noe jeg ville valgt, men jeg blir kjempeglad jeg, for at du og andre gidde å legge forslagene deres for meg!!! )) navn er jo bare en smakssak !!
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. november 2008 V.H.G m/spire: kan si meg gaaaanske enig med rangeringen tenkt litt på Wilhelm August i d siste ; syns d var litt artig ) liker mellomnavn blir jo mest på papiret d da, men lell )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå