Gå til innhold

Barn i seteleie anyone?? :)

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lillemann ligget i sete siden uke 18... går OFTE til ul pga at jeg har en kronisk sykdom... i wonder; vil han snu seg??? Lillesnuppa mi la seg med hodet ned rundt uke 22...og hun lå sånn helt ut.... hvis han ikke snur seg, er vel KS et alternativ... kan gjerne føde "vanlig" ,-men noen setefødsel har jeg strengt tatt IKKE lyst å begi meg utpå, om jeg ikke MÅ !!

noen med inputs?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går også til ul ofte pga komplikasjoner sist, og min baby har ligget i seteleie fram til i forrige uke, da snudde h*n seg til tverrleie... Min første datter er født i seteleie så vi var spente på om denne også kom til å bli liggende slik.. Nå kan den jo selvsagt snu seg mange ganger, da d ennå er god plass i livmoren,men jeg tror ikke du skal stresse me å tenke på dette ennå..

Er forresten 26+6:)

Skrevet

nei han kan vel snu seg mange ganger ennå ;) er bare at han har ligget sånn på hver UL hittil :) og vi har vært på gaaanske mange ;) men er ikke noe jeg bekymrer meg for sånn sett, .han får jo bare ligge som han ligger....:) snur han seg ned, føder jeg gjerne :) om ikke, blir d ks her i gården ;) uansett 14 uker til termin så ikke no stress ennå ;)))

Skrevet

Her kan jeg svare av erfaring ;)

I første svangerskap, lå min lille gutt i seteleie helt frem til vi bestemte ks i uke 38... da snudde han seg dagen før...

Kan love deg at jeg kjente han snudde seg ja...

Da hadde han lagt i seteleie siden uke 18, så jeg hadde heller ikke bekymret meg for dette var jeg deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...