Ny bebis i magen! Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Føler at jeg ikke gjør annet enn å klage og syte om dagene. Men klarer liksom ikke å holde humøret oppe lenger. Er nå i uke 23 av mitt andre svangerskap. 3 første mnd var jeg sengeliggende og spydde som en gris hele døgnet. Så har jeg hatt så lav hb at jeg har gått i en trøtt-zombie tilværelse. Nå har jeg fått opp verdiene og er ikke trøtt og kvalm lenger, men har fått et bekken som jeg skulle gitt penger for å bli kvitt.... så annet småsnadder som omgangssjuka, influensa, kronisk hodepine... osv i tillegg fikk far hjerteinfarkt for et par uker siden, og han har reist inn og ut av sjukehus... og mamma sliter med sin kroniske sykdom.... Så er det da mann og gutten min på 2 år hjemme da. Dårlig samvittighet overfor dem og dårlig samvittighet overfor jobben Syns bare det har vært litt mye de siste mnd. Sliten jeg. Trenger bare å få letta litt på hjertet. Takk hvis noen orker å høre på.
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Uff, det skal ikke alltid være så lett! Har nok ikke så mange gode, kloke råd å komme med, annet enn å ta litt ekstra vare på deg selv om dagen... Ta deg litt alenetid, et varmt bad, en liten blund, og lemp litt husarbeid over på mannen Når jeg er supersliten så prøver jeg å tenke at det BLIR bedre... Ikke så lett alltid, men det pleier som regel å stemme Sender deg en god klem og varme tanker! Ha en fin kveld
Ny bebis i magen! Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Takk for det. Tenker at nå kan det bare bli bedre ja... Får bare holde ut en stund til. Men godt å få lufta hodet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå