Babyfacepsycho Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hentet vokse seng til tulla igår, hun likte den og la seg pent med en gang igår kveld, men fort vi gikk ut så begynnte hun og gråte og ramlet rett ut av sengen. Nåe vi kom inn til henne kom hun gråtende vandrenes mot oss. Ville ikke legge seg igjen, men fikk lagt henne i sprinkel sengen tilslutt. På dagen idag sov hun 1.5 time i den nye senga uten noe tull, og sover nå i nye senge så fint så. Men jeg er redd hun skal ramle ut igjen i natt. Hun pleier og våkne et par ganger om natten og ville ble bredd over dyna og få smokken sin, så jeg er redd hun da skal rulle ut av senga si igjen før jeg rekker inn til henne. Er en liten kant på den men hun ramlet jo ut igår, så kan jo gjøre det igjen. Er litt redd at når det er mørkt om natta når hun våkner at hun ikke ser kanten på senga og da ruller ut. Når hun våknet etter hvilen på dagen idag satte hun seg bare og ropte på pappan sin, men da var det jo lyst nok til at hun så kanten på senga og da passet seg for den. Noen som har noen bra tips? Kan man eventuellt sette opp en beskyttelse på kanten? Sånn som det pleier og være på øverkøya i køyesenger foreksempel?
Banshee Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Enten kjøpe en sengehest om du finner en som passer, eller lage en som passer til kanten på sengen. Det er vel det enkleste tipset en kan gi.
Maaaamy. Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Ikea selger billige sengehester. Vi har kjøpt der, helt okei. Men så vil jo ikke datteren vår ligge i stor seng enda. Og siden vi fikk en liten til for ikke så lenge siden, har vi ikke villet "presse" henne over i den, da det skjer så mye annet nytt i livet hennes for tiden.. Hvor gammel er datteren din? Flink hun er som legger seg så fint i den nye sengen sin:) Kan jo kanskje lfor en periode egge noe mykt på gulvet ved siden av sengen også, så hun ikke får vondt om hun ramler ut av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå