Miramor Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jobben spanderer billett. Da blir det vel mye mimring. Grease var jo på topp da jeg var tenåring.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Så spennende da. Blir sikkert helt kjempetopp. kjente jeg ble litt misunnelig nå ja..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 <-----------------sjalu:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå