Gå til innhold

Vaske dass er mannfolkjobb!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noen av dere damer som vasker doen? Jeg spyr bare ved tanken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.......måtte være deg, ja, som står med hue nedi dass......

Skrevet

Jepp, her i huset er det jeg som vasker do ;) Selv om det er mannen i huset som griser den til mest!

Skrevet

Vel i så fall så hadde det aldri blitt gjort her i huset..!

Skrevet

Hadde ikke jeg gjort det selv, så hadde det ikke blitt gjort her heller..

Men er det noe jeg MÅ ha rent, HELE tiden, så er det badet og doet. Takler ikke skitne do! Så jeg vasker det også automatisk "hele" tiden..

Skrevet

Hva mener du med at du vasekr doen hele tiden?? Er ikke det litt kjipt da? Skjønner at du vil ha det rent, men... Hjelper vel med sånne renseklosser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...