Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er det virkelig noen av dere damer som vasker doen? Jeg spyr bare ved tanken...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 .......måtte være deg, ja, som står med hue nedi dass......
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jepp, her i huset er det jeg som vasker do Selv om det er mannen i huset som griser den til mest!
Slalotte Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Vel i så fall så hadde det aldri blitt gjort her i huset..!
birrisj05.02.09 Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hadde ikke jeg gjort det selv, så hadde det ikke blitt gjort her heller.. Men er det noe jeg MÅ ha rent, HELE tiden, så er det badet og doet. Takler ikke skitne do! Så jeg vasker det også automatisk "hele" tiden..
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Hva mener du med at du vasekr doen hele tiden?? Er ikke det litt kjipt da? Skjønner at du vil ha det rent, men... Hjelper vel med sånne renseklosser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå