monca*84*j12 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Kunne dere sett på meg litt? Blir det baby på meg snart? Og hva blir kjønnet? Ser dere noe frieri min vei? Jeg er f 280384 Han er f 020776 Jeg kan event prøve meg på nen enkle spørsmål tilbake med pendelen min.. er ganske ny i dette, så kan ikke så alt for avanserte spm.. hehe
Kasandre Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 vårsol og rosa ser jeg... tolker det som tidlig vår og en jente. føler ikke noe frieri ennå... kan gjerne se på meg også 7des 1984 blir jeg gravid innen nyttår? blir det gutt eller jente? takk
monca*84*j12 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2008 Hei hei takktakk... Flere har spådd meg gravid i desember med gutt... så jeg håper litt på det jeg da.. hehe... (kjønn spiller ingen rolle altså) over til deg: Jeg trur ikke du blir gravid før nyttår. Jeg trur du får ei lita tulle
Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 ser graviditet på deg i des/jan, rundt juletider føler jeg vel positiv test.. får inn gutt på deg, løve gutt så han blir vel født innen 21 august vil jeg tro... på sommeren tror jeg du blir fridd til, mulig rundt bursdagen til din kjære.. føler en veldig god og sterk kjærlighet mellom dere har ikke brukt kortene så mye den siste tiden, så ta alt med en klype salt fikk bare lyst til å se på deg når jeg så nicket ditt om du vil se på meg så lurer jeg på når jeg får solgt leiligheten og når min kjære frir jeg 080377 og han 050774. evt om snuppa i magen kommer før termin ved ks eller til termin ved vaginal fødsel... takk
monca*84*j12 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Tuuusen takk... Kjempe snillt av deg og se på meg=) Du er ikke den eneste som sier desember med gutt... du fomle og aurora sier det samme.. så jeg håper veldig at dere har rett=) Ja vi har det veldig fint sammen.. Virkelig funnet kjærligheten!!! så over til deg.. jeg er veldig ny på dette så du å ta det med en klype salt... jeg trur det kommer til og skje noe mer med leiligheten rundt februar, men jeg trur frieriet er litt lengre frem i tiden 6mnd+ kanskje opp mot et år... Jeg trur ellers at du føder vaginalt etter termin en gang... Ellers uten om pendelen fikk jeg en følse om at dere har vært igjenom deres del med slit og at det nå er over.. Dere kommer til og få det fint sammen fremover.... Men det var bare no som datt ned i topplokket... lykke til
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 tusen takk monca håper du har rett ang leiligheten )))) er veldig spent på den og har en tidsfrist til april ... ha en fin fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå