Gå til innhold

Noen som har opplevd at NAV har utbetalt alt for mye penger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner nemlig å lure litt på om NAV har skrevet en null eller noe for mye..

Nå har det vært bare tull med de de siste ukene, men i går ble det bestemt at jeg skulle få etterbetalt noen sykepenger de først ikke trodde jeg hadde krav på. Det dreide seg om ca 5000 kr, men i dag har jeg fått nesten 30tusen, og har ikke peiling på hva det kan være.

Spent på å høre i morra når jeg ringer for å høre, håper de ikke har gjort noe feil, men det er jo det som virker mest sannsynlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk en gang 3.500 kr for mye i attføringsstønad fra dem. det tok meg 6 mnd med regelrett krangling for å få lov til å betale det tilbake.

de mente at det ble lettere for dem hvis jeg bare tok pengene og holdt kjeft. men jeg ønsket jo å betale tilbake for å slippe noe i ettertid hvis det ble noe kontroll av noe slag.

men jeg fikk da viljen min til slutt:-)) og det er jeg glad for nå, hvis ikke så har det gått kraftig ut over foreldrepengene mine, da det har medført at jeg ikke har hatt krav på sykepenger. du skjønner den feilutbetalinga kom når jeg holdt på å jobbe inn de 26 ukene for å ha krav på sykepenger etter en attføringsperiode. skulle tro de folka gjorde det med vilje av og til altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...