Gå til innhold

da var lillegutt kommet til verden :) <3


Anbefalte innlegg

Skrevet

6/11 bestemte endelig tassen å komme ut til oss, 7 dager over termin.

 

Begynte å få regelmessige rier i 10 tiden om morningen og ca halv 11 kom de med 4-5 min mellomrom og varte i nesten ett min.. da bar det rett på sykehuset og ting gikk plutselig veldig fort... fikk rom med badekar og greier som jeg har hatt store planer om å bruke, men i det jeg hadde stått i dusjen en liten stund begynte riene å bli ganske kraftige og senga var mer fristende... fikk raskt pressrier (kjempedeilig å kunne presse!!!) og kl 17.20 var lillegutt kommet til verden, ikke fult så liten som vi trodde.. Gutten var hele 4380g og 52 cm! Og jeg er stolt over å kunne si at jeg klarte meg helt uten smertestillende :D

 

Så nå koser vi oss hjemme med gutten vår :) helt fantastisk <3

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille gutten. Og så flott at du klarte deg uten smertestillende =) Kos dere i tiden framover..

Skrevet

tusen takk :)

Skrevet

Gratulerer med den vesle gutten!!! Hørtes ut som en fin fødsel du hadde også!

Gleder meg virkelig til jeg ta med meg vesle jenta vår hjem! Men må nok vente en mnd til!

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten & velkommen til verden Prinsegutt :o)

Ønsker dere masse lykke til videre!!

Skrevet

tusen takk :)

fødselen var ikke så ille som jeg hadde trodd... var jo egentlig bare den siste timen som var ille så dette var absolutt en drømmefødsel :)

Skrevet

Gratulere så mykje med den lille prinsen!:) Har dåkke funne navn til han då?

Så bra du hadde en fin fødsel, og uten smertestillande! :)

Det trur ikkje eg kjeme til å klare, hehe :)

 

Masse lykke til vidare!!:D

Skrevet

Gratulerer så masse med lille prinsen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...