Gå til innhold

Noen som har trukket visdomstenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det etterpå? Trakk en for 2dager siden, nede i munnen. Den måtte klyves før tannlegen fikk tatt den ut, men gikk helt greit, og var ingenting vondt mens han holdt på. Men tok litt tid da, ca 15-20 min fra han begynte å jobbe med tanna.

Jeg har nå vondt for å gape, tygge og svelge. Er vondt langs undersiden av tunga i tillegg til i "hullet" etter tanna (er ikke sydd). Regner med det med tunga skyldes all gapingen...?

Så nå lurer jeg bare på hvor lenge jeg kan/må regne med å ha vondt? Hva er deres erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg.... Må vel være flere enn meg som har kjent visdommen "trykke på" ;)

Skrevet

Måtte kløyve ei visdomstann jeg og, den lå vannrett i munnen. Nå husker jeg ikke nøyaktig hvor lang tid det tok før smertene gikk over, men jeg fikk smertestillende jeg skulle knaske om det var vondt. 3-6 dager kanskje. Hullet der tanna var tar lang tid før det forsvinner. Er utrolig ekkelt når det setter seg mat nedi der;) Husker jeg brukte q tips og pinsett for å rengjøre oppi der.

Skrevet

Bare tatt ei ennå, den tok en time å få ut...Måtte deles i to for å få ut....

Nå skal jeg ta de siste tre og gruer meg til å ta den nede.... den har store røtter..

Men trur jeg bare var uggen de første to dagene med den første v.tanna..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...