MissUnderCover Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er det sånn at lengden på fødsel blir påvirket av om den er igangsatt eller ikke, er blir lengden på fødsel den samme? Sikkert teit spm, men klarer ikke å ressonere meg frem til et svar på egenhånd.. hehe noen som kan svare? Hadde nemlig en ganske rask fødsel sist, men den var i gangsatt, og skal føde igjen om et par mndr, så lurer litt... Noen som vet eller har egen erfaring?
Banshee Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Der vil du få like forskjellige historier som antall fødsler vil jeg tro. Kjenner flere som har blitt satt igang og det har tatt 12 timer + Og kjenner de der fødselen har skjedd uten igangsetting og brukt nærmere to døgn med konstante rier osv. Jeg ble satt igang og 4 timer etter var jenta ute, og når jeg ble født gikk det 2 timer ca uten igangsetting. Tror ikke du kan bli særlig klok på det dessverre. :o/
betty74 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg vet ikke, men min erfaring er at den igangsatte fødselen var kortere, men mer intens. Det var fødsel nr to, så det kan jo også ha hatt noe med saken å gjøre... Fødsel nr en varte i 7 timer, fødsel nr to i 4.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg er blitt igangsatt begge ganger. Med førstemann tok det 4 timer fra første drypp til han var ute- med nr 2 tok det 1 t og 10 min. Så mine har vært raske. Har kun hatt 3-4 cm åpning begge ganger igangsettelsen har begynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå