Gå til innhold

MSN ?=) NOEN SOM HAR TERMIN I JUNI/JULI/AUGUST


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! lurte på om noen har sms og vil snakke der. skikkelig artig og utveksle erfaringer og ideer, ups & downs, uten å måtte skrive innlegg på innlegg... min er ihvertfall [email protected] så får dere adde meg dere som har lyst;) uansett koselig! jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, prøvd i to år snart, .. m m ca 7 uker på vei, og veldig veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MSN!!! ikke noe særlig susete i toppen fortida, så om du kjenner deg igjen bare ta kontakt;) heheheheh

Skrevet

Jeg har termin ca 17 juni=) Send meg en pm her inne da hvis du vil jatte på msn,kjemoe kos å ha noen å prate med om ting ja=D

Skrevet

ja det er kjempekoselig:) jeg er så spent.. hva er pm? bare sånn som dette:P helt helt ny her.. etter 12 graviditetstester innser jeg at jeger gravid... ville ikke tro på det først, for jeg har prøvd i nesten to år... _:)

Skrevet

pm betyr privat melding:) men jeg kan legge deg til så snakkes vi på msn=)

Skrevet

Send pm så legger jeg dere til:)

jeg er 26 år og venter mitt første barn. Foreløpig termin er 23 juli.

Skrevet

Jeg er vel rundt syv uker på vei nå, kanskje nærmere åtte :) Har ikke fått noe termindato, de skulle se på det om en tre-ukers tid :) Hvor bor dere alle sammen? Bærum her...

Skrevet

bergen her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...