Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Kom hjem med fellesungen i stad, har vært borte på dagstur. Stebarnet og sambo krangla. Hun prøvde å bestemme over han gang på gang. Hun skulle ikke noe av det faren sa hun skulle. Så skulle hun legge seg, da kom det raserianfallet. Sambo ga seg ikke sa bestemt at nå er det leggetid. Så hører jeg at hun sier "stemor" har sagt at jeg skal legge meg kl. 21 idag. Noe jeg ikke har sagt i det helle tatt. "stemor" lyver for meg. Jeg vet det jeg så..Sambo svarer: Jeg vet ikke jeg jenta mi, kan hende "stemor" har sagt det... men pappa har ikke sagt noe sånn. pappa lyver aldri for deg. Pappa er så glad i deg... Kjenner jeg blir så rasende, hun sa det bare fordi hun ikke hadde lyst til å legge seg. Han støtter meg ikke en gang. Han sa etterpå at han kunne jo ikke si noe på en samtale han ikke hadde hørt... Ærlig talt det er lov å bruke hodet også da, jeg har jo vært borte i hele dag. Dessutten holder jeg alltid det jeg lover. Kan faktisk si med hånden på hjerte at jeg aldri har løyet for verken sambo eller stedatteren min. Det burde sambo vite. Vi har vært sammen i 7 år. Stebarnet er 9år. Hun har prøvd å sette meg opp mot far også men jeg ser hva hun driver med og støtter sambo. Er så skuffa synes han er en så svak partner. Når Stebarnet kan påvirke han slik at han ikke er på min side. Føler at jeg prøver å være et team med han, men han redder bare sin egen rygg. Mens jeg redder alltid hans rygg....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 kom dere til samtaler hos en nøytral part. hos oss hjalp det. jeg fikk faktisk "medhold" på alle punkter. og han innsåg vel gså at jeg ikke bare gjorde alt jeg kunne for å ødelegge for han og ungene. for det føltes som han mente det. han lagt jo ting til å være han og dem mot meg, eller han og dem mot meg og oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå