Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul som par?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sofa..

Skrevet

Frityrkoker

Vannkoker

Sengeteppe

Interiør dill dall

hmmm, tror det var det, andre ting jeg ønsker til huset er jo for dyrt som vi evt må betale selv.

Skrevet

eneste vi har tenkt på en stund er biffbestikk...

Skrevet

La inn akkurat samme spørsmål her for litt siden for vi kom virkelig ikke på noenting ;) Vi ønsker oss sengetøy, nye hodeputer, ny stekepanne, rammer til de store fotografbildene...

Skrevet

2 par ski og billetter til ferietur neste år. ;p

Skrevet

Bestikk

Rosendahl rødvinsglass + tallerken

Reiseseng

Gavekort

Skrevet

Biffbestikk fra menu kunne jeg tenkt meg

2 Store urner til å ha på hver side av garasjeporten

dobbeldyne m sengesett

moccamaster

Hvitt kreppsengetøy til gjesterommene

.....tenke......tenke........

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

vi har ønsket oss gavekort på ikea av alle vi, er egentlig ikke så mye annet vi trenger, men skal pusse opp soverommet og da kan vi jo like godt få gavekort så vi kan velge ut det vi vil ha selv.

Skrevet

Et lite dyr vi kan slippe løs i klesskapet som spiser nupper. Hvis det er et pelsdyr må det også spise det den røyter. Det må ikke bæsje, tisse eller drikke. All nuppematen må omdannes til energi, gjerne med litt davidoff cool water-lukt.

Skrevet

Overfreser.. ( av alle ting.. hehe)

Sengetøy, gavekort på bauhaus f.eks.. Vi trenger masse store og små ting igrunn.. Er på flyttefot.. :P

Skrevet

Vi har nettopp flyttet i nytt hus, og for en gangs skyld er ønskelista lengre enn arvesynden ...

Den spenner fra spisestue til tepper og speil, fra kommoder til gulvbelegg ;-) Mye rart en trenger når en flytter til et stort (ikke helt toppmoderne) hus.

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt og renovert et hus, så vi ønsker oss penger til listverk ol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...