Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 hva som skjer da? får man da svangerskapstegn? vet det går ann å få positive tester. men hvor lenge kan man teste positiv med en kjemisk graviditet? er ikke det veldig vanlig?
Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 En spontanabort så tidlig som til vanlig ”menstid”, regnes knapt nok som en spontan abort. Det kalles i så fall en kjemisk graviditet. Dette innebærer at et befruktet egg så vidt begynner å produsere litt svangerskapshormoner, men noe går/er galt på et tidlig tidspunkt og utviklingen stopper opp på et såpass tidlig tidspunkt at kvinnen enda ikke har gått over den tiden hun venter mens.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 men blir det produsert nok hormoner til at testene kan være posotive i flere dager? og får vel ikke svangerskaps symptomer av en kjemisk graviditet?
Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Man vil nok få en pos. test noen dager ja, og kan også få svangerskapssymptomer. Først og fremst siden ved en kjemisk graviditet så er du faktisk gravid i 1-2 uker, og så får du en så tidlig SA at den kommer rundt da mensen skulle kommet. Altså, du har vært gravid, så du kan ha hatt symptomer og pos. test.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 dytter igjen. jeg lurer sånn på om det er en kjemisk graviditet jeg har hatt. men har noen svangerskaps symptomer. og første positive test var på fredag og hadde en i dag også, men de blir ikke noe sterker, er veldig svake. og i tillegg 3 negative. men den jeg tok i går og i dag, har vært pitte pitte litt sterkere. så er vel sikkert en kjemisk graviditet jeg har hatt
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 tror du/dere at det er det som har skjedd? men har vært konstant kvalm i snart 2 uker nå. trøttere, tisser ofte og luft i magen. får man alt det også med en kjemisk graviditet?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Vet egentlig lite om dette, men.. Jeg hadde en blødning/mens (kanskje litt mindre enn vanlig) etter at jeg ble gravid. Tok derfor ikke signalene før neste mens uteble.. Visste seg at jeg var kommet en mnd lengre enn jeg trodde og er snart klar for føden :-) Om grunnen til at du lurer er det at du har fått mens da, men har testet positivt..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå