Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg har fått slike intense smerter i rompa/halebeinet. Verst er det når jeg skal opp og ned av sofaen/bilen/senga. Og det å hoste/nyse/prompe er et mareritt. Det har blitt verre og verre de siste dagene og har holdt på i litt over ei uke nå. Noen som kan ha en ide på hva det er??? Skal til legen i mrg. Er 20+2 i dag.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 hei Jeg har også bynnt å få vondt i eller rundt halebenet... er bare 10 uker jeg da:P håper de finner ut av det og at det gir seg snart da
strikkemegihel Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Vel, det var slik bekkenløysinga starta med meg, var då ca 3 veker på veg denne gangen. ( ca veke 8 første svgskap) Håper for din del at det ikkje er det som er på gang. Men har og høyrt at det slett ikkje er uvanleg å få vondt der etterkvart.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Mine bekkenløsningssmerter sitter også bakpå rompa på ene eller begge sidene, og stråler nedover og på innsiden av lårene i perioder. Etter hvert spenner man mye i muskulaturen fordi man går rundt og har vondt hele tida, og det gjør det ikke noe bedre. Jeg holder smertene i sjakk med å begrense fysisk anstrengelse som gåing, trapper, løfting o.l, og sitter bare i sofaen etter jobb. Fysioterapeuten min masserer også bakpå hofta /rompa for å løse opp muskelspenningene, og det hjelper kjempemasse! Kan anbefale fysio og tilpasset trening mot bekkenløsning, rekvisisjon får du av legen, da er det gratis behandling hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå