Mrs Inkognito Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Svigermor hevder at Tore Jardar og Michelle (fra Bonderomantikk, og som gifta seg i sommer) allerede har gått fra hverandre igjen. JEG mener ho sikkert blander sammen med han Anders, som avsluttet bonderomantikk-forholdet sitt nå nylig. Men svigermor nekter å høre på det øret. Så, kan noen fortelle meg om det er hold i hennes uttalelse om at de to har gått fra hverandre?
Zitro Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hadde det skjedd så hadde det GARANTERT stått om i Se&Hør.... og siden jeg kjøper det hver uke så hadde jeg visst om det... he, he... Så, nei jeg mener at dem fortsatt er sammens.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 med mindre de er gode venenr og går og leier på hverandre i byen, er de ikke fra hverandre. Ikke mange ukene siden sist jeg så dem
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 jeg googlet dem nå.. og det kom ikke opp noe sted at de har gått fra hverandre igjen altså...
Mrs Inkognito Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Thank you, thank you - var det jeg mente, ja :D:D
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 din svigermor tar nok feil. så dem på nordbyen for noen dager siden, hånd i hånd. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå