ehtaner84 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 jeg blir så vannvittig forbanna!! vet veldig godt hvordan denne skrankedamen er. hører titt og ofte om henne. en venninne og jeg dro ned på nav med barna våre for å søke om kontantstøtte iogmed at de skal begge begynne i banehagen 30-70% fra 01.12.08. fullt viten om hvordan lover og regler er, leste igjennom de igjen når vi satt der nede. var ikke heeeelt sikre på hvilket ark som skulle leveres men fant det ut til slutt. var mange foran og etter oss i køen denne dama sitter ca. 3 meter fra ventende mennesker, så alle kan egentlig høre hva de prater om. visse ting vil man jo helst ikke at alle hører, men dette gir hun blanke faen i. hun roper og da mener jeg roper folk opp i ansiktet -"jamen faen da, det vet vel ikke jeg!" sier hun til en mann foran seg. før det ble min tur rope!r hun høyt og tydelig så alle hører henne-"LARSEN!" "LARSEN". neivel ingen svarer. så roper hun -"hvem er det som har time her?! HVEM ER DET SOM HAR TIME HER!! (IGJEN) en innvandrer svarer -"jeg har time" -"hos hvem da?" smeller det fra kjerringa. damen svarer med å si et navn, som heller ikke jeg skjønte egentlig, og da sier kjerringa -"jeg skjønner ikke en dritt av hva du sier, og forresten de er forsinka" "77" roper hun, min tur, "77!!!!!!!!" er rimelig forbannet allerede, går bort til henne, leverer søknaden, og hun sier -"skal barnet i barnehage?" ja, sier jeg. "da skjønner vel du og at du ikke kan få penger?!!" da ble jeg litt frustrert og viste ikke helt hva jeg skulle si. rekker ikke å si mer før hun roper opp nr 78. i morgen tenkte jeg at jeg skulle dra ned igjen og vise henne hvordan reglene og lovene er. hva faen gjør du på et sånt kontor om du ikke vet hvordan saker og ting fungerer. jeg drar jo ned ditt for å få informasjon, ikke for å informere. må legge til at denne damen har fått utallige klager, hva hun gjør der ennå forstår ikke jeg.
ehtaner84 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2008 må legge til: hun makulerte søknadspapirene mine rett foran nesa på meg.
Melkedrøm Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Herremin hatt.. Hun skal være glad det ikke var jeg som stod der å søkte om kontantstøtte.. Jeg hadde klikka Blir bare mer og mer oppgitt over NAV. Det er jo BARE tull med hele driten. Det er så amatørmessig at det ikke ligner grisen. Rart staten ikke kan finne noe bedre å kaste bort pengene på.. Lykke til med neste NAV møte hvertfall hehe.
Expat Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Har du eller noen du kjenner et lite videokamera du kan ha skjult i veska?...
Manhattan skyline Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Forslag: Hvis hun prøver seg på NOE SOM HELST i morgen - så ser du på henne, helt rolig og sier: Hva heter sjefen din? Hvis hun svarer, sier du "er vedkommende inne nå"? Hvis hun spør hvorfor du vil vite hvem sjefen hennes er, sier du bare helt platt: "Ærlig talt. Tror kaaanskje du skjønner det. Hadde jeg vært sjef, ville jeg mer enn gjerne vite hvis ansatte tråkker på mennesker de får lønn for å hjelpe". Og så forteller du sjefen hennes hvordan hun er. Heeelt rolig og saklig. Si at du er sjokkert over damas oppførsel. Jeg er så jævla lei av Nav!!!!!!!!!! Jeg må nesten le der de sitter bak skrivepulten sin og tror de er bedre enn meg når jeg vet jeg har bedre utdanning enn de fleste der. Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne klaske Trivial Pursuit i bordet til dem og rope "Skal vi spille om det!!!!!?" Mange som jobber der har en fantastisk evne til å få folk til å føle seg dum.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Fy flate, hun hørtes jo helt på trynet ut. Skjønner virkelig ikke hvordan noen folk beholder jobben jeg heller! Har utrolig dårlig forhold til NAV selv.. Vi skulle ned og forhøre oss om grunnstønad ettersom vi har et sykt barn. Har lest utallige ganger på hjemmesidene deres, og har prøvd å ringe, men de sier alltid at de skal ringe opp igjen, noe de ikke gjør. Til slutt tok vi med babyen vår ned dit. Gikk i skranken og fikk nummerlapp og satte oss ned og ventet. Tiden gikk og mens vi satt der var vi vitne til at folk skjelte ut de som jobbet der. En stod til og med og truet hun ene, men de ble bare godsnakket til. Da vi hadde sittet der en time fikk vi til slutt snakke med en dame som kunne opplyse oss om at vi hadde fått feil nummerlapp. Hun kunne ikke hjelpe oss med det vi lurte på, og spurte to andre som heller ikke visste. Vi kunne jo bare se på hjemmesidene deres var svaret vi fikk. Lillegutt var blitt kjempeurolig og skrek masse, så vi orket ikke mer og reiste oss for å gå. Men før vi gikk skulle sambo bare levere et annet skjema. Tror du ikke at de nektet å ta det imot da? Med den begrunnelsen at klokken nå var blitt 5 over 3! Jeg har sjelden vært så sint som jeg var da. Her står dama 10 cm unna oss og nekter og ta imot et hersens skjema fordi vi har sittet der i over en time på grunn av en feil DE har gjort. Og ikke nok med det, men siden vi prøvde å snakke litt fornuft i dama, kom securitas og begynte å diskutere også! "Vi kunne jo bare komme igjen imorgen klokken 8". Det er jo helt komisk. Eneste grunnen til at vi var der var fordi vi har et sykt barn, og så blir vi behandla som dritt. Samtidig står folk og truer de ansatte på livet uten at securitas en gang gidder å bry seg. ARGH!! Ble litt langt det her. Hehe. Jeg bare skjønner ikke hva som er vitsen med å ha sånne kontorer når man må finne ut av hver bidige ting på egen hånd. Og når folk i tillegg er SÅ frekke skjønner jeg søren meg ikke hvordan de kan ha et sånt yrke.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Og det verste er at jeg ikke er sjokkert engang. NAV huser litt for mange utbrente og inkompetente idioter. Nei, jeg sier ikke at alle NAV-ansatte er det, men det er forbausende mange merkelige ansatte der som aldri burde jobbet med mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå