EnNySpire:) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvordan føler dere dere nå? Jeg har IKM rundt den 20. Har dere en god følelse denne måneden? Jeg er mer spent nå og har litt større tro på denne måneden, en sist.. Men vil ikke håpe for masse, ellers ender det bare opp med at jeg blir skuffet. Vet ikke om det er innbildning, og sikkert alt for tidlig, men føler meg litt småkvalm, trøtt, sulten, tørst, stikker litt nedentil og har litt murringer og oppblåst mage... Noen andre som har det sånn? Ikke mange dagene siden jeg hadde EL og det er jo en stund til TR skal komme.... Men sikkert mye psykisk og=) Håper det klaffer for oss denne måndeden jenter;)
Små Einsteins Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei blir gjerne med å skravle litt:) Jeg har ikm den 19 og har ikke så god følelse denne mnd.Vi hadde sengekos en gang denne pp så er nok ikke stor sjans for at jeg er gravid.Når det kommer til symtomer så er det ikke så mye, jeg har litt vondt i puppene bare på sidene ikke ømme eller såre brystvorter.Jeg har vært mer trøtt i det siste og idag kjenner jeg at jeg blir fort tungpustet.HAr plutselig fått dilla på advokado noe jeg aldri har spist el vært glad i hmm..Føler meg ikke gravid så har ikke store forhåpninger. Lykke til alle sammen håper det klaffer denne mnd:)
Små Einsteins Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Har blitt spådd av flere graviditet i nov så blir spennende å se..
EnNySpire:) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i februar:) får håpe det ikke stemmer... Jeg er så vanvittig utholmodig:P Sist jeg var gravid så spøy jeg i 9 mnd, og jeg håper det blir bedre denne gangen. Har en aktiv to åring som trenger masse oppmerksomhet og, så dette kan bli spennende... Har du barn fra før du og?
Jenny251210 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Hei medprøvere Jeg har ikm på mandag, den 17. Har en liten følelse av at det har klaffa nå, men venter til neste uke med å teste. De siste to dagene har jeg vært så utrolig trøtt, ikke sånn trøtt at jeg får sove, men konstant tunge øyelokk. Er litt småkvalm. Bittelitt murringer innimellom, og ømme pupper og brystvorter. Det er mine symptomer....alt kan igrunn være PMS, men er den trøttheten som får meg til å lure litt. Pleier ikke å være så mye trøtt nemlig Ønsker alle lykke til!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikm den 18. vet ikke hva jeg føler, er ihvertfall noe som skjer:p har ikke følt det sånn før!.. litt småkvalm, litt ømm brystvorter. ble svimmel på jobb idag, men kan være andre grunner til det da?!! føler meg oppblåst i magen!! trodde tanta skulle komme for noen dager siden, har hatt stikking å murring i noen dager!! vil teste! men får vell smøre meg med litt tålmodighet å vente til over helgen!!
Små Einsteins Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 To av de spådamene sa at ble jeg ikke gravid denne mnd så ble jeg det i feb, hun ene mente jeg kunne være gravid men at jeg kunne få en SA føl jul og at jeg ble gravid igjen i feb.Hun andre sa at det kunne skje at egget ble befrukta men ikke festet seg denne mnd og at jeg ble gravid i feb men var ikke sikker.Håper ikke det skjer men...tenker jo på det. Får trøste meg med at andre har sagt nov:) Jeg vil også teste men får vel også smøre meg med tålmodighet.
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 jeg ble spådd at jeg har stor mage i sommer eller at jeg skal føde i sommer!! spennende tid i møte! håper bare det klaffer snart! har dere prøvd lenge?
Små Einsteins Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Ja vi har en spennende tid i møte nå!Vi har nesten akkurat begynt prøvingen for fullt så nå blir det spennende fremover.Kjøpt inn gravidtester og el tester fra billigtester så her skal det testes;) Prøvd lenge du da?og dere andre?
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 har ikke prøvd så lenge. 2 pp nå!.. så det er vell kanskje for tidlig at det skal skje? men får håpe det beste! ja, det skal testes her også Lykke til!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Hei dere, jeg har ikm 20ende. Føler vel egentlig ingenting, tenker at jeg sikkert ikke er gravid. Tappen er høyt oppe og myk, men den forandrer seg jo like fort som været, så den stoler jeg ikke på den heller. Det eneste jeg merker som jeg reagerer litt på er stikking i venstre eggstokkområde, hva kan det være ? Normalt at det stikker der før mensen ? Noen som vet ?
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Tappen? noen som kan forklare?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Livmortappen, sier det deg noe ? http://www.pernille.info/livmortappen.htm Les her først, så om du har noen videre spm kan du spørre i vei
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 takk! går litt fort i svingene noen ganger!!;p
Blåbærmuffins Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 Vet ikke hva jeg føler... Har x-antall symptomer og alle kan være tegn på at mensen er på vei. Har liksom alt utenom kvalme. Vanligvis merker jeg ingenting til mensen før den kommer og da er det kan litt menssmerter i ca en halv dag. Har ikm på mandag, men har hatt noen forkortede sykluser før så kan jo være det som skjer nå.
EnNySpire:) Skrevet 12. november 2008 Forfatter #16 Skrevet 12. november 2008 Vi er bare i 2 pp, men jeg er så utholmodig jeg vettu at jeg gjør ikke annet enn å tenke på baby;) Jeg har IKM 18 tror jeg, litt usikker.... Jeg og har jo litt symptomer.. småkvalm, murringer, litt stikking på høre side og nedentil(men lite),oppblåst i magen og humørsvingninger som bare rakkern, men slik er det før mensen og:P Ømme bryster har jeg skjelden og hadde det ikke i det hele tatt da jeg var gravid... Vi traff eggløsning bra denne perioden og.. har hatt sex annen hver dag siden mensen stoppet;)hehe... så den stygge tanta kan bare holde seg vekke;)
87mira Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 Jeg har IKM i slutten av uke 46/ begynnelsen av uke 47. Er helt i startfasen da, så vi er inn i 1PP, tror jeg iallefall:S Noen som kan svare meg på dette? Hvis vi er inn i den 1PP så fikk jeg mensen 5 dager etter at jeg sluttet på siste p-pille, går det? Eller er det bare blod, og ikke eggløsning og ordentlig mens. Jeg sluttet på pilla mitt i brettet da? Lurer på om det er mulig å få tilbake "fruktbarheten" så fort liksom???Er det noen erfarene prøvere som kan svare meg på dette:)? Håper det:D
EnNySpire:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. november 2008 Kan tenkes at mensen bare er litt uregelmessig med en gang... Etter jeg har sluttet på p-pillen har jeg begynt å spåtte to-tre dager etter mens og det kan vare i 2-3 dager... Rare greier!! Og jeg sluttet på pillen for 2 mnd siden..
Små Einsteins Skrevet 13. november 2008 #19 Skrevet 13. november 2008 Tror det er vanlig og få mens ganske raskt etter p pille slutt, regner med at du er fruktbar ganske raskt, jeg ble gravid på pillen sist. Jeg selv tok en test i dag 6 dager før ikm bare tull men måtte bare.SKal ikke teste før 18 tenker jeg om jeg klarer å venete hehe..Har hatt mer mens smerter og mer vondt i puppene idag, er også mye mer trøtt og sliten idag..Har jo ikke helt den store troa men håper jo..
EnNySpire:) Skrevet 13. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2008 Jeg er litt stolt av meg hittil... Ikke testet enda... jeg og skal teste 18... Men ikke sikkert jeg klarer å holde meg...;)hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå