Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 En i mannlig ansatt barnehagen til datteren min (kjekk som få!!) er veeeldig hyggelig mot meg, når jeg henter og leverer sitter han i garderoben med meg og prater, ofte spør om han "private" ting, eks, hva jeg driver med, hvor jeg bor, om jeg skal ut i helgen ol. Jeg ser at han ofte prøver å være der jeg er, eks, gjør ting han ikke hadde trengt å gjøre, kommer gjerne ut i garderoben bare for å si hei, selvom en annen ansatt allerede er der med oss. Hvis jeg ringer, så er han veeeldig hyggelig, prøver alltid å bruke datteren min for å hale ut tiden, eks "vet du hva? xx gjorde ditt og datt i sted, hun er så skjønn". Skal sies at jeg er alenemamma, og at han er singel..
Gjest -<<- Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Om det er vanlig at barnehageansatte flørter med alle foreldrene? Nei, ikke spesielt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Nei, det syns jeg ikke er vanlig. Er selv ped.leder i barnehage
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Nåh.. så koselig da Han er nok "litt" mer interessert enn vanlige barnehageansatte er i foreldrene til barna de passe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 ......ehh......er du aldri så lite tett?.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 ikke riktig.. men koselig? hehe er jo hyggelig med litt oppmerksomhet da
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Få ut fingern og gi nå mannen et hint om du er intressert. Han gidder nok ikke å holde på for evig.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 hvordan skal jeg klare å få gitt han et hint på de få minuttene jeg får in fame et par dager i uken da?? tips mottes;) HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Du har jo sjansen når han spør deg personlige spørsmål til å spørre han ut litt! Og spesielt hvis han spør om du skal ut i helga, og du skal det, er det jo helt normalt å spørre tilbake om han skal ut, skal han det og dere skal ut på samme sted får du jo mer tid med han :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå