Gå til innhold

er dette "vanlig" av persoale i bhg, eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i mannlig ansatt barnehagen til datteren min (kjekk som få!!) er veeeldig hyggelig mot meg, når jeg henter og leverer sitter han i garderoben med meg og prater, ofte spør om han "private" ting, eks, hva jeg driver med, hvor jeg bor, om jeg skal ut i helgen ol.

Jeg ser at han ofte prøver å være der jeg er, eks, gjør ting han ikke hadde trengt å gjøre, kommer gjerne ut i garderoben bare for å si hei, selvom en annen ansatt allerede er der med oss.

Hvis jeg ringer, så er han veeeldig hyggelig, prøver alltid å bruke datteren min for å hale ut tiden, eks "vet du hva? xx gjorde ditt og datt i sted, hun er så skjønn".

Skal sies at jeg er alenemamma, og at han er singel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er vanlig at barnehageansatte flørter med alle foreldrene?

Nei, ikke spesielt.

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er vanlig. Er selv ped.leder i barnehage

Skrevet

Nåh.. så koselig da :) Han er nok "litt" mer interessert enn vanlige barnehageansatte er i foreldrene til barna de passe ;)

Skrevet

......ehh......er du aldri så lite tett?.....

Skrevet

kan du utdype det anonym 20.14?

Skrevet

ikke riktig.. men koselig? hehe :) er jo hyggelig med litt oppmerksomhet da

Skrevet

Få ut fingern og gi nå mannen et hint om du er intressert. Han gidder nok ikke å holde på for evig.

Skrevet

hvordan skal jeg klare å få gitt han et hint på de få minuttene jeg får in fame et par dager i uken da??

tips mottes;)

HI

Skrevet

Du har jo sjansen når han spør deg personlige spørsmål til å spørre han ut litt!

Og spesielt hvis han spør om du skal ut i helga, og du skal det, er det jo helt normalt å spørre tilbake om han skal ut, skal han det og dere skal ut på samme sted får du jo mer tid med han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...