Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Kan ikke alle sammen gjøre noe for et medmenneske i kveld? Send en sms, skriv et brev eller ta en tlf til noen du ikke snakker med så ofte.....eller noen du vet er alene eller har det litt vanskelig. Bare for å vise at de er i dine tanker... Det er nemlig noe jeg virkelig skulle ønske skjedde meg i kveld:) (så om jeg selv starter...kanskje ballen begynner å rulle)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå