Shabby Cheap Chic Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Tenkte jeg kanskje skulle ha en dobbelvogn for Emmaljungaen jeg har er så stor.. hehe og ganske tung...
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 vi har easywalker- og den fungerer veldig fint på snø.kommer selvsagt an på hvor store mengde du snakke rom da? men på vanlig østlandsnøføre så har jeg ingen ting å klage på. vi var også mye på fjellet sist vinter (trysil og der var det masse snø), og jeg klager ikke. vognen er lett og trille, men selvsagt gikk jeg jo bare der det var tråkket opp og måkt da. vi få rbaby nr to nå- og har valgt å beholde vognen- synes det er dumt å bytte hele vognen når det eneste jeg har å klage på er at det er litt vanskelig å komme til under vognen og at jeg heller vil ha regntrekket til tfk vognen:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 ja blir sånn østlandsvinter hehe... Kommer ikke akkurat til å gå tur i en meter snø.. hehe... prøver å komme inn på vogndilla men der blir man jo avbrutt hele tida så det er umulig å lese noe der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå