Gå til innhold

Unge mødre som vil snakke på msn? :)

apriljente91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Er 18 år blir 19 i desb. jeg skulle hatt mens for 9 dager siden . Så er kanskje gravid. er jeg det har jeg termin 11 februar 2010. Bor i trondheim. [email protected], bare add meg =*)

Skrevet

Jeg er 20år fra Hedmark, er 28+3 på vei nå, og dette er vårt første barn, har termin 10.september 2009:)

[email protected] bare og adde:) artig og ha kontakt med andre unge som er i samme situasjon:)

• 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

hei :)

19 år, er ikke mor ennå, men venter ett lite mirakel i august (i uke 10+1)

snakker gjerne med alle, barn på vei, ell di som har :) bor på skedsmokorset, hvor jeg ikke kjenner noooen :)

[email protected]

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:)

22år med termin 9juni:) det vil si jeg er i uke 21 nå:) Ingen barn fra før..

msn; [email protected] er forresten fra elverum/hedmark:)

Skrevet

hallo :) jeg hadde termin i juni 09, men fikk en liten jente i mai 09, født 1 mnd for tidlig. Er fra Tønsberg!

Blir 20 i år :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kunne også godt tenke meg å snakke med andre i samme situasjon. Er selv 23 år og venter en liten gutt i slutten av mars. Bor i Oslo og kjenner ikke så mange andre her som har barn på vei.

Legg meg gjerne til, msn adressa mi er [email protected]

Skrevet

Jeg kunne også godt tenke meg å snakke med andre i samme situasjon. Er selv 23 år og venter en liten gutt i slutten av mars. Bor i Oslo og kjenner ikke så mange andre her som har barn på vei.

Legg meg gjerne til, msn adressa mi er [email protected]

Skrevet

jeg vil gjerne snakek med unge mødre på msn...

er kanskje ikke så ung nå mer.. men men.. er 26... og har ei datter på 6 1/5 år... og er endelig gravid emd nr 2 som ventes 13.juli..

min msn er [email protected]

Skrevet

Litt ny på dette, men er 19 år, venter førstemann begynnelsen av mai(27uker nå) Kunne godt tenkt meg å hatt noen å prate med, dele erfaringer med, osv:) hehe..

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...