Gå til innhold

Filofax

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om hvor man får kjøpt stilige filofaxer? Har en i svart skin fra Grieg, men den er så kjedelig. Har lyst på en ny fin en. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filofax har kommet med ganske mange fine nå. Vet at Tanum på Karl Johan har ofte godt utvalg i kalendere generellt sett.

Uansett har de fleste bokhandlere slikt nå og utvalget vil være størst nå mot jul og nytt år.

Skrevet

Ja de er veldig fine. Men har sånn i år og kunne tenke meg noe annet i år. Noen nettside for andre typer???

Skrevet

Jeg har hatt en fra PaperBlanks i år og har vært veldig fornøyd med den. Lukking med en liten magnet dings, 5 dagers uke inni med god skriveplass og uttagbar adressebok.

Det er forskjellige typer av de, så du kan se på linken under;

http://www.paperblanks.com/dayplanners/dayplanners_mini_week_2009_1.htm

Jeg kjøpte da min på tanum på karl johan :)

Bookbinders Design (tidligere ordning och reda) har kommet med kalender innhold til disse små permene som de har. Vurderer en slik i år siden man kan da sette inn/ta ut etter eget ønske.

Skrevet

De var fine de, men ikke helt min stil desverre. men takk for tipset.

Skrevet

Så at de har endret designet endel nå, min ligner mest på de som står under mini 2.

Uff det er så vanskelig å finne den ultimate kalender/filofaxen syns jeg. Leter hver år, men finner alltid noe som ikke stemmer og som gjør at jeg ikke går for den året etter..

Når vi var i NYC så kjøpte jeg en fra Kates Paperie - www.katespaperie.com - der var det myyyyye fint :) damen i butikken beklagde det dårlige utvalget, da måtte jeg le for filofax/kalender avd var tilsvarende en normal bokbutikk her

Skrevet

denne siden var nede da selvfølgelig. Men jeg får titte innom senere en gang. Har så lyst på en stilige en.

Skrevet

rettelse, denne linken er bedre

http://www.amazon.com/s/qid=1226520947/ref=sr_nr_i_3?ie=UTF8&rs=&keywords=agenda&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aagenda%2Ci%3Aoffice-products

Vet ikke hvor godt kjent du er med amazon, men du kan gå inn på en enkelt og så kan du se rett under navnet f.ex "2009 latice planner", så står det "other products by xxx" - trykker du på den, så kan du se andre produkter fra samme sted.

Skrevet

Her var det mye fint ja. Takk for linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...