Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 La oss få det bekreftet: silikon i puppene er tegn på mangel på intelligens! De jeg vet om med silikon er så dumme at de skulle vært beskyttet fra seg selv. Skikkelige bimboer a la Lene Aleksandra! Ha-ha.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Ei av de smarteste jentene jeg kjenner har silikonpupper, så her stemmer det ikke iallefall Hun studerer til å bli psykolog og får toppkarakterer på rekke og rad! Smart både sosialt og faglig
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 går utifra du hinter til innlegget mitt om noen som har silikon pupper? men jeg er da faktisk ikke dum selv om jeg vil ha silikon pupper.. er det slik som dømmer etter utsenet du alltså?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 har selv silikon i brystene - og er hverken dum eller blond
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du er kanskje ikke blond, men du er dum. Det er det ingen tvil om.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 dette er dumt...tenk å generalisere slik....for dumt as.. kan like gjerne si at alle negere er tilbakestående og alle som er stygge er smarte og snille....nei gurimalla...ta dere sammen a..
Berta_78 Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 :-D Mener du det, eller er du bare i kranglehumør? Tror du må forklare hvorfor de med silikon er så dumme... Tipper jeg skal operere brystene når jeg ikke skal ha flere barn, men jeg føler sterkt det har sammenheng med at jeg er forfengelig, og ikke dum...? Jeg har lang utdannelse og god jobb og klarer meg utmerket sosialt, så SÅ teit kan jeg ikke være.
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Venter enda på bekreftelsen du nevner i hovedinnlegget...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Jeg synes ikke dert er dumt. Så får vi kanskje stoppet at noen ungjenter gjør dette.... Dette handler om mennesker som har dårlig selvtillit, som gjør noe som kan være farlig. De må ha operasjoner senere og ingen vet egentlig hvor farlig det er. Leser av og til skrekkhistorier om silikon, men tydeligvis så tror ikke folk at det kan skje dem. Om 20 år sitter de litt bedrøvet og sier til pressen at de ikke visste at livet skulle bli ødelagt. Noen måtte ha fortalt dem at det var farlig.... De vil saksøke legen som gjorde det etc. Hvorfor ikke diskutere dette?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Takk ,Toxic, der kom bekreftelsen!!! He-he......
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 På hva? Greit at puppene mine er knallfine, men det er genetisk betinget. Ikke alle med fine pupper har fått påfyll, skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #12 Skrevet 12. november 2008 Dere beviser jo at dere ikke har noe mellom ørene når dere ikke vil snakke om at silikon kan være farlig. Prøvde litt lenger oppe og diskutere det, men det var ingen hjemme....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Ha-ha, går rett på limpinnen, genialt - har du mer, så kom med det, ho-ho!!!!!!!!! Usikkerheten piplet fram - skulle ikke mye til, hi-hi!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #14 Skrevet 12. november 2008 ......kjør på, vi er lutter øre! Snurr film!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 Les 20.06 Er dere ikke redde for at silikonen skal lekke? Eller at dere må operere noen ganger til i livet.
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 Så vi er mindre intelligente når vi ikke gidder å diskutere den idiotiske påstanden din? Selvinnsikten lenge leve. Selve temaet "silikon kan være farlig" er absolutt diskuterbart, men måten det legges fram på i hovedinnlegget er fullstendig håpløs.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 det er ganske trygt å operere silikon nå for tiden. innleggene er solide. hvis man først har operert en gang er man nok klar for å skifte innleggene hvert 10-15 år også. man blir godt informert på forhånd. (dessuten er vel ikke det ditt problem om en med silikon må operere flere ganger..) i det hele tatt å forvente at noen egentlig vil diskutere dette saklig med deg er ganske dumt når du åpner debatten med et slikt utsagn....
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 Hvorfor tror du meg ikke? Selv om du er utstyrt med Uganda-slips som dasker slapt mot knehasene for hvert eneste skritt du tar når du vralter deg til sosialkontoret for å snylte på oss andre i samfunnet, betyr det ikke at alle andre er like uheldige.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #19 Skrevet 12. november 2008 ....hørte vi ei mus som feis?......
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #20 Skrevet 12. november 2008 Dersom du har et problem med skadedyr i huset ditt, burde du kanskje vurdere å vaske med jevne mellomrom, samt å kaste Burgerking-emballasjen som ligger og mugler under sofaen din.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #21 Skrevet 12. november 2008 .......nå har du glemt å ta de rosa pilllene dine, vettu........dakar, ikke greit med vrangforestillinger delirium tremedusiatus der du sitter ensom foran pc'en og dytter i deg smultringer mens du lirer av deg tungetale?.....
Gjest Toxic Skrevet 12. november 2008 #22 Skrevet 12. november 2008 Fornektelse er en flott forsvarsmekanisme. Du vet at dersom den sykelige fedmen din hemmer deg daglige aktiviteter, kan du søke om hjemmehjelp? Syns virkelig du bør vurdere det, ingen fortjener å forgå i sin egen dritt, selv ikke du. Når hybelkaninene er så store at du kan høre dem knurre under sofaen, og de glefser seg fast i skinnleggen på deg når du, i en fredelig sofastund, skal skylle ned tre poser bamsemums med 3 liter cola, er det faktisk på høy tid at du gjør noe med saken. Ser jo også at du har betydelige problemer med å løfte de klissete pølsefingrene fra punktumtasten. En radikal endring av kostholdet er uansett det første tiltaket som bør iverksettes, så dersom du ønsker gode råd fra en kostholdsekspert er det bare å sende meg en pm. Vil deg bare det beste, vet du.
bare meg. Skrevet 12. november 2008 #23 Skrevet 12. november 2008 hahahahaha... detta sporer av as....for en høl-i-hue-tråd.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #24 Skrevet 12. november 2008 .........ja, på seg selv kjenner man andre, du fläskpia.........
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #25 Skrevet 12. november 2008 Ja dere beviser bare det Hi prøvde å fortelle i begynnelsen. Silikonberter er dumme.... Hele tråden vitner om at ingen er hjemme. Gratulerer! Og jeg håpe dere betaler operasjonen selv om 10-15 år.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå