christinajentå "høygravid" Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvor mye ferie får vi legge til permisjonen vår? hvor mye ferie har en lærer? hvordan har dere gjort d?
flypapir Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Lærere har 5 uker ferie, resten er avspasering... Er ikke lærer selv, men jobber på skole..
christinajentå "høygravid" Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 oki, eg fikk høre i dag at vi hadde 4 uker pluss 1 dag.... trodde vi også hadde 5 uker... derfor må jeg høre med andre her inne.....
flypapir Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hmm..kanskje det varierer fra kommune til kommune? Hos oss har hvertfall alle 5 uker...
Mrs. Charming Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 fire uker + en dag, ja. Det er bare ledelsen som har fem uker. man kan legge til ferien etter endt permisjon, slik at man på den måten får forlenget permisjonene sin.
Bic&Bac Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Lærerne har kun juli måned ferie - altså 4 uker og 1 dag. Noen kommuner velger likevel å gi lærerne 5 uker ferie i forbindelse med svangerskapspermisjon. De ekstra dagene er dog ikke noe man har rett på.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Ferie er juli mnd ja, så 4uker pluss litt. Jeg skal ta perm først og ferien til slutt. Så det blir rundt juletider. Du velger selv når ferien skal tas... Fikk jeg beskjed om her da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå