mamma til 2 gutter:)) Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er dere glatt barbert eller hår nedentil?? Jeg selv liker å være glatt barbert. Men føler at lege og jordmor synes det er rart? Er flaut hvergang jeg blir sjekket og er helt barbert. Lurer på hva de tenker om meg?!
.:(HerQ):. Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Barbert, om ikke annet frisert. Tror kanskje det ble sett litt rart på for ti år siden, men jeg håper virkelig og tror at verken leger, jordmødre eller andre har "fordommer" eller tror ting om man er barbert eller ikke. føler meg mye "freshere" uten mye hår:D
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Liker å vere glattbarbert, etter 1 uke uten barbering så bejynner det å klø så da tar eg det så uanz:).. På min første svangerskapskontroll hoss legen når eg skulle bli sjekket der nede, så hadde eg latt det gro i noen dager, tenk viss di tror at eg barberte meg for dem:P hehe(var en kvinnelig lege heldigvis).. Men når eg skal føde så skal eg barbere meg ner nede først, prøve verfall;) Men tror ikke egentligt at lege å jormor tenker så mye på det, men eg har ikke lust at en mannlig lege skal se meg der nede når eg er nybarbert, uten om at det har med fødselen å gjøre da.. Men det er vel normalt for dem å se både busk der nede og glattbarbert
kleine Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Glatt, og har aldri merket lege eller jordmor som har kikket rart av den grunn:)
gullfisken83 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Forsøker å holde det noelunde barbert der nede, men magen er liksom litt i veien..
Storebror & Lillesøster Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 jeg barberer meg og lege og jordmor får mene hva de vil,har ikke fått noen komentarer på det. men blir ikke så lett mot slutten så husker at jeg fikk 2 dager etter jeg barberte meg for siste gang (sist svangerskap),sa at om jeg måtte barberer meg igjen fikk mannen hjelpe til for magen var i veien og det var ikke så lett.
Mortiletbittelitenurk Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Glatt, barberer alt under og foran hver gang jeg dusjer...hvis ikke jeg tar det ofte nok begynner det å klø, synes jeg! Skal prøve å holde det vedlike nå som magen vokser også, og jeg bryr meg ikke noe om hva jordmor eller andre synes om det
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Glatt helst, men litt hår fremme da, føler meg litt prepubertal uten noenting. Nå derimot etter at jeg har spydd så lenge og knapt orket å vaske meg på lett tilgjengelig steder har det blitt så som så med barberingen *grem* og nå er magen så veldig i veien også. Føler meg egentlig mindre vel hos lege MED hår enn uten...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Bort med alt, utenom en liten stripe foran. Men fortiden må jeg ta en risikovurdering hver gang.. Og bruker ikke det skarpeste barberbladet for å si det sånn. Er jo blitt skikkelig risikosport. Ser ikke en pøkk og må bare føle meg fram.. Noe som kan resultere i en del snodige frisyrer:P meen.. har jo en mann, så han får vel bare begynne å hjelpe meg snart hvis ikke er jeg redd det kan bli litt 'bush' etterhvert.
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Jeg liker best å være glattbarbert. Meeeen da jeg har litt over 4 uker til termin har det desverre blitt en liten umulighet om dagen.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Liker aa gaa fint barbert jeg ogsaa, men lar som regel ei lita "flystripe" staa igjen. Synes det er finest saann. Men maa benytte sjansen her blandt saa mange som bruker samme teknikken. Jeg faar saa himla mye smaakviser! Kjempestygge, betente kviser og roede tupper i rundt alle haarene som er barbert bort, liksom. Har proevd aa vokse ogsaa, men da ble resultatet bare enda verre! Noen som har lure knep og triks for aa unngaa dette her, hvertfall mest mulig?
Seels Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Brasiliansk voksing! Ikke klør det lenger og ikke får jeg de derre småkvisene.
Tigerpote Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Jeg barberer vekk alt:) Sex er bedre uten hår! Litt flaut ja, å gå til gu;)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 Fikk det likevel jeg! Ikke med det samme, nei, men naar haarene er paa vei ut igjen, ble de sittende fast under huden, paa en maate, og ble betent og stygge. Maatte drive aa pirke dem ut med ei steril naal. Ikke goey!
Tigerpote Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 Voksing der nede har jeg ikke turt ennå, litt sjenert og kjenner ei som sier huden fulgte med! Kan bli inngrodde hår, ja, slik du, BarniHodet, beskriver. Bare en annen ting, BarniHodet, har spurt om det før også, men ikke fått noe svar. Hvorfor er det noen her inne som skriver naal, goey osv? Det går da helt fint å bruke vokalene æøå?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 13. november 2008 #16 Skrevet 13. november 2008 Det skal jeg svare deg paa, Tigerpote. Det har den enkle grunn at jeg ikke har de bokstavene paa mitt spanske tastatur! Er sikkert en maate aa fikse det paa, saann at andre knapper faar funsjonen for de vokalene, men jeg har vent meg til aa skrive saann. Er saappass ille at jeg automatisk skriver likedan naar jeg er hjemme i Norge ogsaa (hvor de er der!) Og hvis voksinga blir gjort skikkelig, paa salong hvor de har god peiling paa hva de gjoer, tror jeg ikke huden blir revet av. Paa meg pudra de, f.eks, foerst for aa beskytte huden og unngaa slike ting.
Klar Som Et Egg Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 Til BarniHodet: Et tips under barberingen nedentil er å bruke vibratorrens i stede for barberskum/såpe el,.. Kjøpte en flaske etter at jeg fikk tipset, og det funker virkelig! Grunnen til det er at i den vibratorrensen er det steriliserende produkter, slik at de nuppene som oppstår pga bakterier og slikt ellers, velger å holde seg borte vekk :-) Det kan svi litt, men seriøst verdt det når huden blir fri for stygge røde nupper! Fikk faktisk tipset på et dildo-party (I know, rimelig harry!!) jeg var bedt på, og det eneste jeg kjøpte var denne rensen! Hun dama sa at de fleste som kjøpte det brukte det til barbering, ikke det det opprinnelig er laget for ;P
godiva med 3 gull Skrevet 13. november 2008 #19 Skrevet 13. november 2008 Jeg barberer, og jordmor har vært veldig fornøyd med det under fødsel. Veldig mye enklere å jobbe med, og event sying etterpå. Jeg har spurt jeg.. he he
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. november 2008 Oki tusen takk for alle svarene. No trenger jeg ikke å føle meg flau eller pervers siden jeg er alltid er glatt barbert
2SønnerSmå Skrevet 14. november 2008 #21 Skrevet 14. november 2008 Jeg vokser meg hos hudpleier hver 5 uke,syntes det er greiest nå når jeg er gravid,kommer ikke så bra til selv nå liksom =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå