mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har du gått helt i hi du eller?? Du er savnet, så vet du det:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Signerer denne! Håper det står bra til med deg og dine:-)
Tiggywinkle Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Heisann og hoppsann. Jeg haddenesten gått i hi en periode. Veldig travlet på jobb, full fart med aktiviteter på eldstemann og en del reising gjør at jeg ikke har fått brukt så mye tid på nett.... Er inne i tidenes travleste høst på jobb og nå begynner kroppen å protestere - så vi får håpe på litt roligere uker fremover. Forrige uke tok vi time-out og reiste på impulsiv story/kjæresteferie, svigermor passet barna så vi fikk 4 dager helt for oss selv. Anbefales!!! Rusle rundt i Gamleby, drikke vin, spise deilig mat, shoppe litt og sove,sove,sove......... Skal passe på åfå brukt litt mer tid her fremover:-)
Tiggywinkle Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 He, he her har små barmefingre rotet med pcen. Både space og B tasten henger. Så når det skrives fort blir det litt feil ser jeg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 He he he, nei det var ikke ment som at "nå må du komme å leke med oss". Lurte bare på om du holdt på å drukne i gjøremål, og jammen ser det ikke sånn ut:-)) Og nå forstår jeg at det er STORBY og ikke STORY ferie dere har vært på:-D Lurte nemlig på hva det var?? Men 4 dagers pusterom er jo veldig bra da, godt å høre at alt står bra til, selv om det er hektisk. Men hvem sa at å være arbeidende mamma var enkelt?? Du den kroppen din må du lytte litt til altså...... ta det med ro når du kan....... lettere sagt enn gjort det kanskje??? Hyggelig å se deg igjen:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Så koselig å se deg her igjen:-) Høsten er jo en travel tid for de aller fleste, men noen ganger blir det liksom altfor mye. Godt å høre om en impulsiv kjærestetur!!! Det skulle vi alle vært litt flinkere til:-) Men så var det denne tiden da;-D Høres deilig ut med mat, vin, shopping og soving:-) Og hyggelig at du vil prøve å få mer tid her fremover:-) Det går litt i rykk og napp og det er livet rett og slett!
Karomamma Skrevet 17. november 2008 #7 Skrevet 17. november 2008 Hyggelig å se ditt blide nick igjen, Tiggywinkle!!! Koselig med kjærestetur altså, det er dere vel unt Håper vi sees innimellom i førjulsstria enten her eller der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå