Gå til innhold

Tiggywinkle...

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gått helt i hi du eller??

Du er savnet, så vet du det:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne!

Håper det står bra til med deg og dine:-)

Skrevet

Heisann og hoppsann. Jeg haddenesten gått i hi en periode. Veldig travlet på jobb, full fart med aktiviteter på eldstemann og en del reising gjør at jeg ikke har fått brukt så mye tid på nett....

Er inne i tidenes travleste høst på jobb og nå begynner kroppen å protestere - så vi får håpe på litt roligere uker fremover.

Forrige uke tok vi time-out og reiste på impulsiv story/kjæresteferie, svigermor passet barna så vi fikk 4 dager helt for oss selv.

Anbefales!!! Rusle rundt i Gamleby, drikke vin, spise deilig mat, shoppe litt og sove,sove,sove.........

Skal passe på åfå brukt litt mer tid her fremover:-)

Skrevet

He, he her har små barmefingre rotet med pcen. Både space og B tasten henger. Så når det skrives fort blir det litt feil ser jeg:-)

Skrevet

He he he, nei det var ikke ment som at "nå må du komme å leke med oss".

Lurte bare på om du holdt på å drukne i gjøremål, og jammen ser det ikke sånn ut:-))

Og nå forstår jeg at det er STORBY og ikke STORY ferie dere har vært på:-D Lurte nemlig på hva det var??

Men 4 dagers pusterom er jo veldig bra da, godt å høre at alt står bra til, selv om det er hektisk.

Men hvem sa at å være arbeidende mamma var enkelt??

Du den kroppen din må du lytte litt til altså...... ta det med ro når du kan....... lettere sagt enn gjort det kanskje???

Hyggelig å se deg igjen:-)

Skrevet

Så koselig å se deg her igjen:-)

Høsten er jo en travel tid for de aller fleste, men noen ganger blir det liksom altfor mye. Godt å høre om en impulsiv kjærestetur!!! Det skulle vi alle vært litt flinkere til:-) Men så var det denne tiden da;-D

Høres deilig ut med mat, vin, shopping og soving:-)

Og hyggelig at du vil prøve å få mer tid her fremover:-) Det går litt i rykk og napp og det er livet rett og slett!

Skrevet

Hyggelig å se ditt blide nick igjen, Tiggywinkle!!!

Koselig med kjærestetur altså, det er dere vel unt :) Håper vi sees innimellom i førjulsstria enten her eller der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...