_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 I dag på jobb ble jeg fryktelig sliten i korsryggen, noe jeg aldri bruker å være plaget med. Ligger bare på sofan nå med verk der, er det noe man bruker å tolke som et tegn på graviditet eller? Har aldri hørt om det, så kanskje det skyldes noe annet?
cec26 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei hei;) jeg fikk vondt i korsryggen begge gangene jeg ble gravid med mine barn... så kan være... jeg får også vondt i korsryggen når jeg har EL da....
_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Oioioi, et steg nærmere forhåpninger for min del..Føler meg også rar på andre måter, så gleder meg virkelig til å teste. Har garantert ikke EL, hadde det forrige uke. Når har du IKM da cec26? Har du symptomer?
cec26 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Stikker det i magen da? eller murrer det litt? Jeg tror du blir fort gravid altså... så du skal ikke se bort fra at du er det... enten denne mnd eller neste.... jeg har ikm 1 des... så det enda en stund til...
_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Godt å høre, takk Ja murrer i magen, litt som lette menssmerter. Og så har jeg vært svimmel. Så rart hvis jeg innbiller meg, for jeg har ikke følt meg helt desperat hvis du skjønner, siden det bare er første pp. Men klart jeg blir glad hvis det klaffer! Lykke til da, håper det klaffer for deg snart
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Akkurat slik jeg har det! Eller, jeg verker i halebeinet, spesielt når jeg reiser meg opp etter å ha sittet, spesielt i sofaen. Pleier ikke å ha slike smerter. Har noen andre symptomer også, som jeg fint kan tolke i retning positiv test, men alt er nok bare innbildt! Er kun i pp1, og bør egentlig ikke bli gravid, siden jeg skal sjekke celleforandringer snart... Har ikm i dag, ingen tegn til tr ennå. Lette stikninger på ene siden der nede, og mageknip. Tegn på at tr er på vei, tror jeg. Bortsett fra at de magegreiene har vært faste tegn de to forrige graviditetene... Ææææ!
_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 IKM i dag, det var spennende! Har du testet eller? Ja jeg leste om deg på en annen tråd, men det var vel ikke absolutt krise dersom du ble gravid i forhold til celleprøvene eller?
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Ikke full krise. Hvis celleforandringene er av en alvorlig grad, går de inn uansett (vet ikke hva slags risiko dette innebærer), mens de venter til etter fødselen hvis det ikke er altfor alvorlig. Så det er absoultt ingen krise, tror jeg. Og jeg er jo veldig delt i følelsene mine, for jeg ønsker jo å være gravid! Og samtidig hadde det vært fint å få unna all usikkerheten ang de celleforandringene... Har ikke testa noe ennå, har faktisk ikke noen tester i hus:) Men jeg føler tr er på vei, så forbereder meg på at det ikke blir nødvendig med testing. Kanskje en test fredag hvis ikke tr er å se... Hvordan er det med deg? Ikm snart? Jeg er forresten også i pp1:)
_Lotus_ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2008 Det var jo bra da, at det ikke er krise. Jeg er faktisk litt usikker på IKM, for jeg har vanligvis veldig stabile sykluser, får TR 20. hver måned. Men denne gangen vet jeg ganske sikkert at EL kom tidlig, så kanskje har jeg IKM tidlig også? Uansett, kan kanskje gå ut fra IKM 20. ,men tester sikkert 17. siden det da er 14 dager siden jeg hadde EL smerter.. Har du barn fra før? Bruker du å ha stabile sykluser da eller går det pluss minus noen dager?
*kleopatra* Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Fikk plutselig veldig vondt i korsryggen i dag jeg også. nesten litt sånn el-smerter; mest smerter i rygg, og litt på framsida. men dette var på venstre side, innbilder meg at jeg hadde el. på høyre side. hm... skjønner ingenting jeg. er også i 1pp, IKM på tirsdag i neste uke tror jeg. mistenker at hormonene lurer meg etter p-pilleslutt, men hååååper jo selvfølgelig at alle rare ting som skjer med kroppen min skyldes en søt liten spire. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå