Lillegull og meg Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Planlegger sydentur til sommeren. Hun vil da være ca 1 år gammel. Har fått tilbakemelding om at de syntes det var uforsvarlig å ta med en liten baby til syden med tanke på varmen osv.... Noen synspunkter? Er d virkelig så uforsvarlig hvis man tar visse forhåndsregler?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Kommer helt an på hvordere drar det da! Drar dere til de varmeste stedene man kan komme så ville jeg ikke ha gjort det, men f.eks Alcudia på Mallorca vil jeg veldig anbefale!!! Herlig temperatur og veldig tilrettelagt for barna!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 vi var i syden i sommer, da var mini 6 mnd. og det gikk helt fint. han tilpasset seg varme med en gang. og han elsket å bade:) jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mente eller sa. hadde gjort det som vi selv ville:) synes dere skal dra jeg, og kose dere masse:)
ana baroma Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Vi har vært tre turer i tyrkia med snuppa, 8 mnd og litt over året - og det har fungert helt fint! Legg opp løpet etter ungen, og kanskje styre unna de varmeste hetebølgene, reis gjerne til et sted med normalt gode sykehus - og ta med med stikkpiller. Da skal du være ganske trygg mener jeg.
Lillegull og meg Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Tenkte på Bulgaria...?
Lillegull og meg Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Hvordan beskyttet dere barnet på stranden.. Har hørt om et slags telt med solfaktor. Noen som vet hvor man kan få kjøpt det?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 jeg hadde mini i vognen under parasollen. men nå kunne jo ikke han gå, så han tolererte det:) ellers så må de jo få lov å bevege seg selv om det er sol, bare å være flink å smøre ofte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå