Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 off..jeg har ei venninne av meg som jobber med detta før tok hun kontakt bare for snakke og catch opp... men nå, eneste ho snakker om hver eneste gang er mary kay..og om jeg vil være med på det...hun prøver virkelig alt hun kan for at jeg skal kjøpe noe derfra..bli medlem og også jobbe med det selv... er så dritt lei jeg.....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har også to venninner som bare prater om Mary Kay.... Ugh blir gal!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg har bare prøvd hand-repair (eller no slikt) fra Mary Kay. Og det var heeelt vidunderlig:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 om det er bra eller ikke..skal jeg ikke uttale meg i.. men hun venninna mi gjør meg gal ja....( jeg som skrev in 19:01 her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå