Gå til innhold

Ondt rundt naveln...


mamma te tobias,Lucas og Ida

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så frykteli ondt rundt naveln...Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det,men klare nesten ikke gå,bøye mæ framover,er så forferdeli ondt.Hadde ikke sånn i de to andre gangan jeg har gådd gravid.E så usikker på om d e normalt eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også vondt i navlen for ca. en uke siden. Gikk heldigvis over i løpet av en-to dager. Er nå i uke 30.

Skrevet

jeg har også hatt veldig vondt rundt navlen til tider. Kommer vel an på hvordan ungen ligger, (hadde ikke det sist). Er sikkert ikke noe unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...