Gå til innhold

Jeg ble litt overrasket i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ringte på døren i formiddagen og det var en blomsterleverandør. Det er den største buketten med røde roser jeg har sett noensinne..

Jeg hadde besøk av de i basisgruppen min, som satt der som noen spm.tegn. Jeg var overrasket selv, men hadde noen bange anelser om hve, det kunne være.. På kortet stod det: Ab imo Fectore (med hjertet)

og avsenderen..

Jeg har ikke svart eller takket enda jeg. Ble litt målløs, men tenker jeg tar det som et kompliment.. Selv om jeg ønsker å være alene en stund fremover..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!! Kjenner det er mange år siden noe slikt hendte meg...

Skrevet

Det er veldig mange år siden det har hendt meg også..

Skrevet

Så koselig!:)) Men atter, atter.. Hva betydde det som sto på kortet a? Hihi.

Skrevet

Det betyr noe som: med hjertet.. av mitt hjerte eller noe sånt..

Skrevet

Så heldig du er=) Du kan fremdeles kose deg alene og nyte singeltiden litt. Men ta det som et kompliment, for noen synes tydeligvis du er hærlig;-) Så gøy!

Skrevet

Fikk nettopp en tekstmelding også.. Jøsses navn..

Det skal jeg.. nyte singeltilværelsen altså. Samtidig som det aldri er gøy å avvise noen. (ikke at det har vært en gjetagende 'problem' hos meg)

Somone made my day anyway! :-)

Skrevet

He he.. ja hun er veldig nice..

Skrevet

*sukk* Kunne ikke det bare skjedd meg? Jeg har bare fått blomster da jeg har født, og det er ikke særlig koselig, overraskende eller romantisk.

Skrevet

Humre..

Det hører vel til sjeldenhetene for de fleste.. Ingen grunn til å ta på seg sørgebåndet:-)

Skrevet

Så koselig å få blomster, da. Du har nok fortjent dem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...