snartmammapåny Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Og det tok ikke mer enn 1år og 7mnd etter mini ble født... La på meg 30+ under graviditeten (mye var vann og forsvant fort). Etter få mnd var det bare 8kg igjen, men de ville ikke bort. Jeg hadde ikke motivasjonen til å trene eller spise spesielt sunt heller, så da skal det igrun godt gjøres at de går av seg selv heller. Men for 3mnd siden tok jeg meg selv i nakken, NÅ var det op tide å slutte å misslike meg selv og min egen kropp. Man får ikke drømmekroppen av å sitte i sofaen hver kveld og drikke cola og se på tv. Jeg begynte å trene, jogge bortimot hver dag. Minimum 4 ganger i uka. Etterhvert har jeg gått over til spinning nå når det er surt og kaldt ute. Kuttet også ut alt av cola og snop, ikke engang i helgene. Resultatet er fantastisk. Jeg er stolt av meg selv, får masse positive komentarer og jeg strutter av selvtillit for tiden Kan virkelig anbefales. Måtte bare skryte litt av meg selv Og takke min fantastiske samboer som har droppa sine planer denne tiden for at jeg skal kunne trene bortimot hver kveld Takk til deg!! Ønsker også lykke til alle andre som prøver å kjempe mot vekta. Det er mulig. Må bare en enorm innsatsvilje, masse svette og blodsmak i munnen til, så plutselig en dag er du der Ingenting kommer gratis!!
Poteto Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 åå!!du er heldig! å ikke minst kjempe flinke! eg har 6 kg igjen, å ingen motivasjon!! jenta er 15 mnd, la på meg 18 kg. skal faktisk rocke litt nå snart.. men komme meg på trenings studio får eg ikke tid til.. åå, er så dårlige på dette!! offoff.. men var faktisk litt motivasjon at eg ikke er/var den eneste! føler faktisk eg er dt..
snartmammapåny Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 Ja har brukt rockering også flittig. Og er overbevist om at den har gjort underverker for magen min. Før og etterbildene på bare 3mnd er helt utrolige. Hadde det ikke vært mine egne bilder så hadde jeg faktsik trodd det var juks. hehe Anbefaler deg å ta bilder av deg selv. Så der du fremgangen. Det gir kjempe motivasjon til å fortsette treningen. Vet det er kjempe vanskelig å finne motivasjon, tok meg 1år og 4 mnd for å innse at om jeg skulle få den kroppen jeg hadde og gjerne villa ha så var det bare en ting som hjalp, og det var ikke å sitte å sløve desverre Kunne heller ikke holde på å trene slik halvveis, måtte rett og slett en skikkelig innsats til. Lykke til iallefall! Du får til det du vil!!
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 ååå gratulere så mye..... jeg har 15 kg for mye, finner ikke motivasjonen til å slanke meg. tror alt vett forsvant under fødselen. jeg går turer hver dag, men ser ikke ut til å virke, har prøvd å trene på treningsstudio, men alt blir bare ett ork. mye bedre å sitte i sofaen, da blir jeg iallefall ikke svett!!! har venner som trener, di prøver å dra meg med, men isteden finner jeg på unnskyldninger. er blitt en skikkelig ekspert der altså.... jeg er sur, trett og lei, skjemmes av kroppen min, får ikke på meg klær, bruker fortsatt gravidbuksa mi. gidder ikke være sosial å gå ut en lørdagskveld (pga kroppen) så isteden sitter hjemme, ser hotell cæsar på tv, drikker julebrus og spiser sjokolade. der og da føler jeg meg tipp topp, men det stikker så vannvittig i samvittigheta!!! planen min var å slanke meg i sommer, for da hadde sambo fri og kunne være hjemme. olutselig var ferien over og jeg skulle slanke meg til dåpen, og vips så var dåpen ferdig også. neste mål var ei helg vi skulle reise bort, å vips så var helga over. nå er det julebord sessong, men kjenner jeg meg selv rett så orker jeg ikke å dra dit heller. så forskyver jeg målet til jula. slik holder jeg på..... bare skyver unna!!! jeg vet at hvis jeg bare får ut fingeren fra ræva så klarer jeg det, men jeg gidder ikke. ser for meg en hverdag med bare ork og stress. svette og slit.... FORBANNA DØRSTOKKMILA!!!!!!!! hvordan... hvordan i all verden klarte du å få det til? hva var det som fikk deg ut av døra, ut å trene? hvorfor gadd du å reise deg fra sofaen? hjelp meg da.... vær så snill. hvor mye veier du nå? jeg er 80 kg, vil helst ned på startvekt 65 for så å gå videre derrifra...
SuperGlad Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 grattis til deg :-) Har 10 kg selv ned til før graviditetene, men ærlig talt så kan jeg ikke gå ned til det, for jeg var helt sykt tynn før. Ekkelt tynn ser jeg nå i ettertid..... Gikk opp 26 kg i første graviditet, dvs 82 kg på det meste. Ned kun 7 kg før jeg ble gravid igjen, opp 15.... var jo da 90 kg i september i fjor da guttn min ble født. I dag er jeg 66 kg :-) 24 kg lettere enn jeg var for snart 14 mnd siden :-) :-) :-) Noen flere kg skal jeg ned, men jeg stopper med en gang jeg blir fornøyd med kroppen :-)
snartmammapåny Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 elskerdegguttenmin: Hadde det ganske så likt deg, alltid mye mer komfortabel i sofakroken. Småtrente litt, men hjalp ikke på. Plutselig en dag tok jeg meg selv i nakken. Jeg var dritt lei av å være den "tjukke". Fikk komentar på om jeg var gravid for andre gang. Ikke akkurat hyggelig når man absolutt IKKE er gravid. Så og et bilde av meg selv som ikke akkurat var slik jeg skulle ønske det var. Så da var det bare en ting å gjøre. Hardtrening! Jeg var 76kg for 3mnd siden, er nå 68kg nå som var min "startvekt". Kan ta av ca 4kg til, men da bør det stoppe litt opp. Er 172cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå