Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Sønnen min er åtte år gammel og går i tredje klasse. Her i gaten er de to stk. i samme klasse. Det hender de går sammen til og fra skolen, hvis sønnen min vil. Det er nemlig ofte han ikke vil være med denne nabogutten siden han kan være veldig pågående og til tider plagsom. Nå har moren innkalt til møte, for at vi skal finne ut av hvorfor de ikke klarer å være venner. Er det så gale da? Jeg har i tre år prøvd å ordne opp mellom de to, men jeg forstår godt at sønnen min ikke vil. Nabogutten har ødelagt leker og han har mistet leker, som tilhører min sønn, for å nevne noe.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 vil hun pålegge dem å være venner da liksom???? ungene må jo få velge venner de også akkuratt som oss voksne.. kjemi er like viktig for dem som for oss...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hun synes det er trist, siden de bor i samme gate og går i samme klasse. Ja, det synes jeg også, men jeg synes ikke det er greit å tvinge de til å være venner. Sønnen min liker han i perioder, når han har fått han litt på avstand. h.i.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 jeg kan skjønne at hun vil at sønnen skal ha venner.. Og på det møte så bør du fortelle hvorfor sønnen ikke liker og være med han. (og at han liker det i perioder) Man kan ikke tvinge noen til og være venner, går mye på kjemi som nn over her sa. Og når du har prøvd i 3år, så sier det sitt egentlig.. En mor som er blind kanskje?!
birrisj05.02.09 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Det er ikke alle som matcher, og det kan vi ikke påtvinge dem!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Godt at dere er enig med meg. :-) H.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå