Gå til innhold

Der gikk pillebrettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, pillebrettet kastet jeg på søndag...og går det som jeg ønsker så er det vel noe på gang i løpet av kort tid,-) Har sluttet å tenke "skal/Skal ikke", og bare hoppet i det. Dette blir spennende! Flere som hopper etter i disse dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!

Jeg skal ha mensen om 2-3 uker og da setter vi igang med prøvinga! Gleder meg:-)

(skal prøve å overtale guben til å starte prøvinga ved eggløsninga jeg har nå i begynnelsen av neste uke, men tviler på at jeg klarer det...hehe)

Lykke til!

Skrevet

Artig:) Hopper i det i disse dager vi også;) Sluttet på pillen for litt over 1,5 mnd siden, fikk mens etter en liten uke bare...så da er vi vell inn i den første prøvererioden nå:)

"Venter" på mensen nå til helga!:P

Skrevet

Jeg fikk overtalt gubben igår!!! Johoo. Eller overtalte han ikke, bare sutret litt over at jeg har EL snart og jeg syns det er så dumt å vente. Og samboern begynte plutselig å kose og sa at han ville ha sex uten kondom:)

Johoo.

Jeg hopper over på bligravid forumet.

Lykke til da!

Skrevet

Jeg slutta også med pillene for en uke siden :)

Vi har bestemt oss for at det som skjer det skjer, og det er en lettelse og slippe å tenke på pillene, hormonene osv.

Jeg er ikke mer enn 21, men huset og drømmemannen er på plass så da hopper vi i det :)

Noen som har merket at partneren plutselig er gira på mer sex nå som det ikke er prevensjon med i bildet? Jeg får nesten ikke fred :P

Lykke til folkens!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er prøver og har EL i disse dager :)

Skrevet

Jeg har en uke i gjen av brettet, og regner med at jeg kanskje bør vente til jeg har fått mensen? Fikk ikke mensen ved sist pause, litt unormalt for min del, men har fått negative tester, så jeg må vel vente litt på mensen den her gangen også :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tok siste pille på nyttårsaften, men har enda ikke fått noe slags blødning.. Vanligvis får jeg jo om jeg glemmer pillen et par dager.

Skrevet

Jeg totk min siste pille den 6. januar, og fikk som vanlig blødning litt etter det.. så nå er det vel bare å håpe at kroppen min finner tilbake til syklusen sin, noe jeg håper skjer raskt :) Gikk på pillen i 8 år, så har hørt mange historier om at det kan ta litt tid før kroppen kommer inn i vanlig rytme igjen..

Skrevet

Jeg tok siste brettet i slutten av august, og venter fortsatt på tante rød:)

Men jeg skal få hjelp til å sette igang systemet igjen nå da.. gleder meg:)

Skrevet

Bruker ikke piller jeg da, men vil snart prøve jeg også! Om noen måneder. Her er mannen enda mer klar enn meg, så må bremse han litt her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...