Gjest Julie håper Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei, Jeg hadde samleie søndag kveld og natt til tirsdag/tidlig tirsdag morgen. Så reiste kjæresten min til utlandet. Jeg tok en eggl test midt på dagen tirsdag. Den var pos. Så da skal jo egget komme innen 24-36 timer. Eggl slim nå. Har vært oppgitt for at mannen reiste... Men er det ikke håp om at jeg kan bli gravid nå? Sædcellene bruker vel ca 24 timer opp og kan leve en stund.
Kjærlighet <3 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Det er fortsatt håp jo, sædcellene kan i noen tilfeller faktisk leve opptil en uke har jeg hørt (selv om det nok ikke gjlder alle altså...) Men for din del er de bare snakk om noen dager, så om forholdene ellers lå til rette og egget fester seg er det nok ikke helt usannsynlig at du kan bli gravid:-) Krysser fingrene for deg jeg :-D
Gjest Julie håper Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk! Jeg håper i det lengste. Blir verdens lykkeligste om jeg blir gravid nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå