Gå til innhold

Skal Babygullz selge vogna si allerede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem i helvete bryr seg om dette, da?!

Skrevet

4500 kroner var ikke galt for en vogn som kostet 16000 ny... Må virkelig hate vognen som hun fikk av sin kjære mor.

Skrevet

Ikke faen om jeg hadde betalt 4500 for den vogna..den var jo dritstygg jo!!:S

Skrevet

Den skled visst så ille på isen, så hun vil ha en som sitter litt bedre på vinterføre ser det ut som :)

Skrevet

Med de dekkene er det kanskje ikke så rart...:P Ikke akkurat praktisk på vinteren...

Skrevet

Leste at hun skulle ha ny vogn ja, skjønner jo godt det når den dritt vogna ser sann ut.

Skrevet

.....patetisk tråd............

Skrevet

Virkelig patetisk. Helt utrolig trist tråd.

Se på TV. Stikk på do. Ta dere et glass vin. Hva som helst. Bare ikke sitt her og oppfør dere som sjalu, små troll! Kvalme mennesker.

Skrevet

Vis meg ett innlegg på dette anonym-forumet som ikke er patetisk da...herregud...

Skrevet

Gidder ikke å vise deg, når du bare kan klikke tilbake et hakk og se selv!

Tullinger.

Skrevet

Du sitter jo selv å skriver på dette innlegget, så jeg vil nå si at du er ganske tragisk selv....men du er sikkert frøken perfekt går jeg ut ifra...:)

Skrevet

Var babugullz som selv starta tråden, så hun er jo ikke stort bedre selv da!

Og nei, vi vil ikke kjøpe vogna di!

Skrevet

det teiteste innlegget jeg har lest på lenge, HI må ha følt et stort behov for å legge dette ut med engang hun fant ut dette på finn, fikk vel kick av å være så teit.. blir alltid like deprimert når jeg leser sånne innlegg..

Skrevet

Jøss, skal ikke mye til for at du blir deprimert gitt...oppsøk en psykiater kanskje...??

Skrevet

.....hamburgerspesialisten, ja.....husker de skråsikre uttalelsene hennes om ting hun har filla peil på.......la stakkaren være i fred er vel best.......

Skrevet

Den som selger den kan da få MYE mer for den....

Så hadde stusset på hvorfor den ble solgt billig.

Skrevet

HI, hvis hun ikke er fornøyd med vogna er det vel mye bedre å selge den å skaffe seg ny med en gang, hvorfor vente?

Hun har vel ikke kjøpt den selv el lagt ut om hvor fantastisk den er, synes den var fin ja, men er det ikke praktisk så er det ikke.

Merkelig at noen forfølger enkelte folk her inne og bare er ute etter å ta de på enkelte ting, det er virkelig patetisk ja. Hun har bein i nesa til å legge ut linken med nick om hun har behov for det!

Uansett, om vogna, så synes jeg den ser ut som en begravelsesvogn, huff.. Men det er jo så sin sak ;)

Skrevet

Rull inn. Du VET at denne tråden er toppen av tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...