Gå til innhold

Dere som har født, hvordan merket dere at det var noe på gang?


LabbogLine

Anbefalte innlegg

Har termin 28. november, og er så spent på hvordan det kommer til å utarte seg:) Hvordan merket dere at fødselen var igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!! Hadde ingen murringer eller noe. Kanskje bittelitt mer kynnere de siste dagene før fødsel, men jeg var sikker på at jeg skulle gå over tiden.. Vannet gikk PLUTSELIG uten forvarsel av noe slag, og har nesten ikke hatt kynnere i svangerskapet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang fikk jeg svake regelmessige kynnere i ca et døgn før de gikk over til rier. Er veldig spent på hvordan det starter denne gangen, venter liksom på de kynnerne, men det trenger jo ikke bli slik nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt,men vil bare si at jeg og har termin 28 november og er like spent som deg..Kjenner etter tegn hele tiden. Var hos jordmor igår og hodet hadde ikke festet seg engang. Hun sa hun hadde på følelsen at jeg måtte nok gå en stund til..Kunne ikke unngå å bli skuffet selv om jeg vet at det vanligste er å gå opp mot termin eller over for førstegangsfødendeTing kan jo skje lutselig for det..krysser fingrene..Med deg da?Er formen bra?Noen tegn?

Jeg har masse kynnere og greier om natten,men så er jeg helt fin om morgenen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo godt komme selv om hodet ikke er festet da:) Hos meg var det ikke festet for 2 uker siden, men godt festet idag, så ting kan skje fort:) Har innstilt meg på at jeg kommer til å gå til 10. desember for så å bli satt igang jeg, så blir ikke ventetiden så lang.. Formen min er grei, men sliter litt med bekkenet og masse halsbrann, så fikk ikke så mye søvn inatt. men skal ikke klage, formen ellers er finfin:) har litt kynnere jevnt over hele dagen, men kjenner det i korsryggen og magen på natta - men det kan likesågodt være bekkenet som krangler. Ser ikke ut som det skal skje noe enda nei:) trodde vannet hadde begynt å gå imorges da, men det var visst falsk alarm:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...