Gå til innhold

3D ultralyd i uke 23

Opsideisi <3 Superfødeklar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette for tidlig??

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmor sa til meg at det ikke var vanlig å ta 3D ultralyd før etter uke 30. Dette fordi det er så vanskelig å få et ordentlig bilde. Vi fikk en titt på 3D når vi var på vanlig ultralyd (hadde 3D på samme maskin som vanlig UL) Fikk lov til å se 3D fordi babyen vår har hareskår og vi skulle se om vi klarte å se det bedre med 3D, men nei. synes ikke dette var noe koselig. klarte ikke å se om han hadde hareskår for å si det sånt. Alt var liksom smeltet sammen, hender, hode, ting rundt som navnelstrenger osv.. ikke noe for meg iallefall..

Skrevet

Dei anbefaler vel i fra veke 24-30... Har sett bilder fra uke 23 som er veldig bra:-) Tok selv i veke 25 og kjempefin opplevelse:-)

Skrevet

hei! :D

d tror jeg blir kjempebra!! :) anbefaler uke 23-24 her på MR-klinikken :) jeg var igår, uke 25+2 og d ble kjempebra :D

Skrevet

de anbefaler i fra uke 24-30 her....denne gangen tok jeg i uke 27,noe de sier er perfekt:) men med forrige gang tok jeg i uke 23,og de ble flotte de å:) har hørt at man helst ikke skal etter uke 32 jeg da...for da begynner babyen å bli så stor....

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Her anbefaler de uke 24-28 fordi da er babyen hverken for stor eller for liten for å få bra ansiktsibilder :)

Vi har time 8.desember da er jeg 25 uker på vei :) Gleder oss, siden dette er siste barnet vi jeg få med meg 3D jeg også!

Skrevet

Ok...fått time 1.desember, da er jeg bare i uke 23, men får håpe det blir bra. Hvis ikke får jeg bare dra tilbake senere. Hehe.;-)

Skrevet

Vi hadde det med nr 1 og det ble fine bilder. Skal ta det i uke 22/23 med nr 2 også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...