Pfff Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hurra! 3. trimester here I come! Er 85 dager igjen til min termin og dagene går saaaaaaaaakte! Hei til alle her inne!
Februar-glede!!! Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hurrrrrraaaaaaaaaa!!! Det gjør jeg også!!! Har jo vær å smugtittet litt her inne da, he he. Ja dagene snegler seg av gårde....... I tillegg er jeg 100% sykemeldt. Så hvis noen har noen forslagt til aktiviteter på dagtid som ikke koster penger, let me know:-) Vi chattes:-) Lykke til i 3 trimester Pfff m/rampegutt og englejenta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå