Liljekonvall<3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Noen som har prøvd denne? Den med sånn bamse på stoffet inni (kjøpes på BarnasHus).. Har så lyst på den, men kjenner ingen som har prøvd den. Også er den på tilbud også! =)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Flere i barnehagen jeg jobber i som har denne posen. De er supervarme, og når andre barn må ha jakker og lag på lag for å sove ute er barna som har denne posen heller i fare for å bli for varme Store planer om å kjøpe denne selv!
Surfinia Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 JA, kjøp denne. Min sønn som er født i oktober i fjor har denne posen og vi er kjempefornøyd. Vi bor på østlandet så vinteren er jo innimellom ganske kald. Store deler av vinteren i fjor lå han ute i vogna, i posen, med bare ullstilongs, ullbody og en strikkejakke og han var god og varm hele tida. Nå har han posen i barnehagen. Han er visst den eneste på småbarnsavd. som har denne, men to av de ansatte der har kommet og spurt med hvor vi har kjøpt den fordi de vil kjøpe den til sine gravide døtre. De skryter av at posen er veldig lett, en fordel når de skal bære posene ut i vognene, og at den er god og varm. I tillegg er det også veldig enkelt med bare en glidelås til lukking isteden for all knyting på f.eks. Voksi-posen. Ser også ut til at det ikke skal være noe problem å bruke den neste vinter også uten at den blir for kort. Var selv litt bekymret for at posen skulle bli litt stor til en nyfødt baby, men jeg dyttet bare enden av posen opp i posen igjen, hvis du skjønner, så dette funket veldig bra. Ble langt dette, men jeg kan på det sterkeste anbefale denne posen. Kan forresten vaskes i maskin hvis du tørker den i tørketrommel sa dama på butikken. Lykke til :-)
Liljekonvall<3 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 tusen takk for fine svar! =) Da har jeg bestemt meg!!
PrøvLykken Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Vi er superfornøyd med den. Fikk den anbefalt av svigerinne, og har aldri angret. Lett å pakke rundt barnet i motsetning til skinnposer.
minimagic Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 eg har den og eeeelske den...kan ikke gjøre noe bedre kjøp syns eg
erotica80 *3boys1girl Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Vi kjøpte en til vår sønn i 07..nå måtte vi jo kjøpe en rosa når jenta kommer mars 09...Kjempe god pose.En kan dytte opp fotenden så posen virker kortere på en måte,den er nok bra i en softbag også..tar liten plass...kjøpte en annen "liten" mucki odenwalder først,men bytta den i den "store lille" Holly...Den er bedre og tar mindre plass.(dunposen m/bamse)..Min mening:)
Gjest Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Løp og kjøp. Den er knallgod :-) Har til storebror og skal gå til anskaffelse av en til lillebror også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå