Gå til innhold

Kan en mann være hormonell?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det kun forbeholdt kvinner å ha den unnskyldningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kvinner får lov å være ekle fordi de er hormonelle så bør mannen også få lov til det. Kjenner mange eskempler der kvinner blir utrolig utrivelige og etterpå mener at de hadde lov på grunn av hormoner. MAN HAR ALDRI LOV Å VÆRE EKKEL. TA DERE SAMMEN. Det er ofte jenter som har en tendens til å være sure og ekle fra før av og nå kan de bare ta den helt ut. Alle må ta seg litt sammen enten man er kvinne eller mann. Hormoner er ingen undkyldning for å være ekkel verken mot mann eller de andre barna.

Skrevet

hehe om man sier at man er hormonell så tar man jo på seg ansvaret for kranglen eller bråket. det er det etter min erfaring få menn som gjør frivilig, derfor har de ikke behov for å skylde på hormoner :P

Skrevet

Jeg vet om flere menn som har både pms og mensen, ihvertfall virker det slik. Spesielt sjefen min.

Skrevet

Neida. de flest drittsekker av mannekjønnet er bare drittsekker og direkte slemme...i følge de hormonelle kvinnene som har analysert dem:)

Skrevet

Hehe. Men han har en skikkelig regelmessig syklus, er sikker på at det må være pms og mensen som kommer med jevne mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...