svirrehodet Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 lasagne med salat og hvitløksbrød fiskeboller i hvit saus kjøttkaker fiskegryte (torskefilet i hvit saus med brokkoli og annet gratinert med ost) skalldyrsuppe taco røkt kjøttpølse med makaroni brun saus og poteter ååååh, tomatsuppe med masse makaroni og egg!!!
Hera Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Vi har hatt fiskepinner, revet gulrot og hjemmelaget potetmos i dag. Pannekaker med tomatsuppe i går, makaroniform på mandag, i morgen blir det enten kyllingfilet med ris og sweet and sour saus eller en gryterett med kyllingfilet, fredag laks med brokkoli, ris og sweet hot chilisaus og rømme.
casandra1980 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Pølsepizza:) Gikk ned på høykant her idag.Å kjempe enkelt Bunn Ketchup Pizzakrydder (oregano el alt etter hva dere liker) Pølser skjært i tynne skiver Og ost:) -enkelt og greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå