Håper vi får det til Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Noen gode forslag til ting som er fint å ønske seg? Synes vi har alt.... Og et fullt hus...
Har byttet nick ! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Ønsk dere penger til ett veldedig formål. På gavemedmening.no har de i tillegg gaver der pengene går til ulike veldedige formål. Syns det er en fin gest, når man har alt fra før. Lette litt på savittigheten for å bruke 100.000 +/- på en dag
Sjokoholikern Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Gavekort på opplevelser, til et hotell-opphold eller til et show/forestilling dere kunne tenkt dere å se... Svigerforeldrene min har "alt"... Så til 50årsdagen til svigerfar spleiset alle gjestene på to skotske fjellkuer til han, sånne med digre horn og kjempemasse hår Han ble så glad at han fikk tårer i øyekroken. Men han bor på gård da, så da passet jo det ganske fint. Vanskelig med sånne folk som har alt! Hva med å starte på et nytt service, bytte ut noe dere er lei av? Vi trenger ALT Vi har bare arvegods og billigting i hele heimen, så vi ønkser oss alt vi kan få!
maleen Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Vi ønsker oss maten som skal bli servert vi da.. Alle gjestene våre synes det var en glimrende ide.. .Har ikke fått et eneste negativt utspill over vårt gaveønske...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 vi kommer til å ønske oss penger (skal kjøpe båt). gavekort på senteret i byn her. deler til serviset vi sparer på, hardangerbestikk. gavekort på elkjøp kjeler ja det er det hele vi kommer til å ønske oss...
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Her er noe av det jeg(!) har tenkt å ønske oss: Kenwood kjøkkenmaskin (evt gavekort på elektoforhandler) moccamaster gavekort på ikea gavekort på byggmakker resten av de servicene vi samler på hardanger bestikk(det vi mangler) duker Tenkte å finne ett maleri/bilde eller to vi kan ønske oss!! ellers har jeg ikke flere tanker enda!! Tenkte det var for tidlig å begynne å tenke på dette, men her om dagen fikk vi spørsmål on hva vi ønsket oss i bryllupsgave, så nå tenker jeg litt på det iallefall;)
englestøv......<3 Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 Vi ønsket oss bestemt INGENTING. Synes gave hysteriet og lange ønskelister hos div butikker er kvalmt etter vår mening... Husk dette er vår mening ikke sikkert andre synes det .Ønsker ikke no krangle debat om det.. vi giftet oss ikke for å få gaver , vi giftet oss av kjærlighet og ønsket at gjestene skulle dele denne fantastiske dagen med oss uten og skullae ha me gaver... Det eneste vi hadde av ønsker var at vi skulle få mange gode dager sammen, både som par ,men også med vår familie og venner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå