Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #27 Skrevet 13. november 2008 Natalie er supersøt og hyggelig. Et flott navn og absolutt ikke harry. Hilsen meg som ikke kan fordra rosa og sukkersøtt tøy om noen skulle mene det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #28 Skrevet 13. november 2008 Jeg personlig forbinder Natalie med en selvopptatt, overlegen bitch som mobber andre men aldri kommer langt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå