Steinbukken75 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg skal gi bort foto-kalender til jul. Jeg sjekker div sider nå: eurofoto foto knudsen japan foto extra film elite foto Er det noen jeg har glemt som har fine kalendere??
Ksenia & Anjem Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 allfoto.no billige kalendere til 199,-
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 vistaprint.no den første er gratis! 2 for kr 90!
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei! Eg bestilte fotokalender hos Nfoto,og dei vart kjempe fine og fine kalender har dei. Også er det rask å levere tar ikkje mange dager fra du har bestilt til du får dem,eg har også bestilt julekort der og dem og vart kjempe finne.. Så eg anbefaler å prøve der,eg er hvertfall fornøyd med dem..
Gjest 5 andre Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 De har fine og billige kalendere på vistaprint.no Hvis du bestiller for over 200 kr kommer 25% moms og 99 kr i enkel fortolling, men jeg bestilte 4 stk for 379, så det blir ikke så dyrt allikevel. Sidene er enkle og opplastingen av bilder går enkelt og greit. Prøvde meg fram på både Extrafilm og Fotoknudsen, men hadde problemer med å laste opp bilder ordentlig...
Gjest 5 andre Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 En veggkalender som var så billige fant ikke jeg i går, men var allikevle fornøyd med det jeg fant...
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 blir kalenderne fra Vistaprint fine ?? Hadde egentlig tenkt å lage personlige kalendere til besteforeldre og andre(altså med ulike bilder), men det blir jo isåfall dobbelt så dyrt som å bestille en og samme kalender fra vistaprint...selv med moms og toll. Men så hadde det jo kanskje vært koseligere med forskjellige kalendere... erfaringer...???
CB-BabyBoy Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 www.kortshop.no - fantastisk god service, rask levering og veldig bra kvalitet. Dog dette var takkekort, men tror ikke det har noe å si. Jeg bestilte kalendere der nå, betalte 139 kr stk når det var 10 og over det i antall.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Jeg har kjøpt mine på www.nfoto.no. Der kan man designe sin egen kalender med ulik bakgrunn, flere bilder på samme side, tekst, forskjellige rammer. Syns min ble kjempebra og gleder meg til å få den i posten=) Anbefales å sjekke ut iallefall. Kostet 199 kr, syns ikke det var dyrt til at man har designet den selv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå