Gå til innhold

Hvordan er brystene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5+5 i dag.

Brystene er nesten ikke ømme. De har egentlig ikke vært sikkelig ømme. Har hatt litt stikking i brystene innemellom siden jeg testet positivt. Men brystvorten har vært stiv, men det forsvant i dag.

Er redd for noe galt er i ferd med å skje.

Noen som kan fortelle hvordan de har hatt det/har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Jeg er uke 6 og hatt vonde bryster en uke før forventet mens,kjennes tunge og mega digre*ler* og når jeg tar av meg bh er de som bly..Samme med min datter 12 år siden...Sånn kjente jeg det da oxo..

Litt bedre i dag faktisk.. Ang redd noe skal skje sa du? Du må se på evt blod i trusa,brystene lever sitt eget liv og ingen har like følelser i puppene..

Lykke til---

klem

Skrevet

Jeg lurer også veldig på dette.

Jeg hadde veldig ømme bryster en ukes tid, og nå er de nesten ikke ømme. Er det vanlig at symptomene kommer og går i styrke?

Skrevet

nei det tror jeg ikke...

jeg hadde også vondt i brystene mine siden før forventet mens..og nå,....off...de er så sinnsykt vonde att det...og de blir bare verre og verre.. jer er 6+0 i dag..

Skrevet

Jeg leste inne på et annet forum etter at jeg hadde skrevet innlegget her. Symptomene kan forsvinne og komme tilbake etter noen dager. Det var helt vanlig.

Skrevet

Tror nok det er litt forskjellig ja. Mine stakk veldig og sånn de første ukene og jeg gikk opp 3 størrelser iløpet av kort tid men det er jo fordi de vokse de stikker så vokser de ikke fult så mye midt i men mot slutten da vokser de enda mer... Men tror ikke du skal tenke på puppene dine om du er redd for at det har godt galt.

Jeg er 10+3 idag og kjenner ikke ømhet i brystene som jeg gjorde i uke 3 til uke 8.

Skrevet

Hei! jeg blir så glad å se at det er andre her som har fått det til med ICSI. Dette var vår første gang med ICSI, har prøvd IVF tiidligere. Nå er vi 5+1 og krysser fingrene. I fht pupene, de har vært ømme hele tiden.. Men tror det er ganske forskjellig, ikke alle som har så mange symptomer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...