gravid1gang84 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Nå er jeg i uke 13, og magen begynner allerede å bli veldig gravid. Er på jakt etter mammabukser på nett, men synes det er så vanskelig! H&M er jo utsolgt på alt, helt håpløst... og de andre butikkene synes jeg er litt dyre. Er jo tross alt bare noen måneder disse buksene skal brukes...kjedelig å investere flere tusen i klær. Noen som vet om rimelige og gode nettbutikker med f.eks. svarte dressbukser og fine topper? Evt. bruktmarked?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 man kan finne fine billige ting på finn.no Men jeg ville aldri ha kjøpt noe, uten å ha muligheten til å komme å se klærne. Mange som har tatt bilde av klærne når de var nye, å sender utvaska og slitte klær.
mn73 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 I hamar er det en mamma butikk, og der har de klær i alle pris klasser. Jeg kjøpte enkle svarte bukser der til 199 og 199 per stk. Ser ikke sånn veldig gravide ut heller, så jeg har brukt de siden jeg var en 12-13 uker på vei. Vet ikke om de har nett butikk, men det er samme produsent som exit klær til barn..
gravid1gang84 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Oj, det var interessant! Skal nemlig til Hamar til helga Hvor ligger butikken?
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du kan sjekke på www.laredoute.no,dem har en del forskjelige mammaklær også. og www.4mom.se,finnes en del jeans å bukser der.
snart mor til 3 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Er mange fine bukser inne på gravidshop.no måtte nok selv også ty til stedet å handle mammaklær nå :-(
Mia29 Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Jeg kjøpte en veldig behagelig olabukse på Den kule mage i Oslo. Den er jeg veldig fornøyd med. Prøvde bukser på H&M, men der passet ikke størrelsene helt og de klemte for mye over symfysen. Betalte rett under 400 kr for den jeg kjøpte. Boob har også noen veldig gode tights som jeg bruker en del sammen med kjole. De får en bla. kjøpt på Baby shop og Den kule mage.
solveig26 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 mama -licious har billige mamma klær . det er de samme som har Only og ver moda
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Mi Mama-butikken på Hamar ligger rett på hjørnet ved gamle Midtbyen skole. (Ved lærerskolen altså). Tror også det er Filadelfia som ligger vegg i vegg. Og i samme gate som postkontoret ligger. Håper det hjalp
to_tette? Skrevet 14. november 2008 #10 Skrevet 14. november 2008 trenger tips selv jeg, kunne godt stillt akkurat det samme spm som deg selv. Men jeg har ett tips, kanskje litt utenom: Ikke kjøp inn alt for mye nå, selv om det heter gravid klær, så kan det hende at det blir for lite om noen måneder. Kjøp inn det du MÅ ha, kanskje et par mamma bukser, slik at du slipper de vonde vanlige buksene, og noen trøyer som er litt lange. Så kjøper du mer når du trenger det. Jeg måtte kjøpe større klær 2-3 ganger, slutten av svangerskapet var i juli og det var veldig varmt, så trengte ikke så mye da. Jeg kjøpte ihvertfall alt for mye i begynnelsen, som ble for lite
M.O.S.H.I Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 Hvor finner man mama licious a??? hørtes ut som noe for meg...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå